تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 17:36
1458 بازدید
کد خبر : 1331

‌تجلیل از بانوان شاغل شهرداری در روز میلاد بانوی آب و آیینه

‌تجلیل از بانوان شاغل شهرداری در روز میلاد بانوی آب و آیینه
شهردار کهریزک در دیدار با بانوان شاغل شهرداري در حین انجام خدمت با اعطای شاخه گل و لوح سپاس، روز گرامیداشت مقام زن را به یکایک بانوان تبریک و ضمن قدردانی از زحمات ارزشمندشان در محیط کار به آنان خداقوت گفت.

علی کلهر، شهردار کهریزک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)، پس از حضور سرزده در واحدهای مختلف شهرداری با اهدای شاخه های گل، روز میلاد باسعادت یگانه دخت پیامبر(ص) را به بانوان شاغل مجموعه شهرداری تبریک گفت.

علی کلهر، سالروز میلاد بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را ابتدا به مادران و همسران شهدا و سپس به تمامی زنان ایران زمین تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: فرا رسیدن روز گرامیداشت مقام زن، بهانه ای بی بدیل برای قدردانی از  زنانی است که علاوه بر رقم زدن نقش و جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار خود در خانواده در مسیر اعتلای جامعه نیز دوشادوش مردان در عرصه های مختلف گام برمی دارند و همواره در حالا رشد و شکوفایی و ایجاد تغییر و تحول در محیط پیرامون خود هستند.

شهردار کهریزک در دیدار با بانوان شاغل شهرداری در حین انجام خدمت با اعطای شاخه گل و لوح سپاس، روز گرامیداشت مقام زن را به یکایک بانوان تبریک و ضمن قدردانی از زحمات ارزشمندشان در محیط کار به آنان خداقوت گفت.

کلهر در حاشیه آیین تجلیل از بانوان، به اهمیت جایگاه معنوی و تکرار نشدنی حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره داشت و گفت: حضرت فاطمه(س)، عطیه الهی است و درک جایگاه رفیع بزرگ بانوی اسلام نیازمند، بصیرتی است که دریافت این فهم و شناخت برای همه مردان و زنان واجب است تا انشالله با بهره مندی از الگوهای زندگی ایشان، آموزه های آن را در زندگی شخصی، کاری و اجتماعی مان به کار ببندیم.

وی در پایان باری دیگر روز گرامیداشت میلاد حضرت صدیقه الطاهره(س) را به تمامی بانوان  شهر کهریزک تبریک و شادباش گفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار