تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 22:39
1274 بازدید
کد خبر : 1162

جلیلیان عنوان کرد:

۹۹ درصد پرونده اجساد کشف شده در شهرستان ری به نتیجه می رسند

۹۹ درصد پرونده اجساد کشف شده در شهرستان ری به نتیجه می رسند
فرمانده انتظامی شهرستان ری: ۹۹ درصد پرونده‌های اجساد کشف شده در شهرستان ری با همکاری اداره آگاهی تهران بزرگ به نتیجه رسیده و خانواده مقتول و قاتل پرونده نیز شناسایی شده‌اند.

سرهنگ جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان در جواب سوال خبرنگاران در خصوص کشف اجساد در کانال آب ری ـ ورامین و مجتمع پردازش آراد کوه، بیان داشت: بسیار از این جرایم در شهرستان ری به وقوع نپیوسته است بلکه اجساد در حوزه سرزمینی ری رها شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری یادآور شد: ۹۹ درصد پرونده‌های اجساد کشف شده در شهرستان ری با همکاری اداره آگاهی تهران بزرگ به نتیجه رسیده و خانواده مقتول و قاتل پرونده نیز شناسایی شده‌اند.

وی در خصوص جرایم فضای مجازی نیز گفت: با راه اندازی پلیس فتا بسیاری از جرایم حوزه مجاز کاهش چشمگیر داشته است ولی همین میزان کم هم باید به خوبی مدیریت شود تا مردم در این زمینه ضرر نکنند.

جلیلیان با تأکید بر اینکه مشکلات و معضلات، شناسایی و احصاء شده و به عنوان خدمتگزار مردم مطالبه‌گری نیز داشته‌ایم، اظهار داشت: حضور اتباع غیر مجاز را آسیب و تهدید می‌دانیم و مطالبه برای جمع آوری داشتیم که در این زمینه بهانه‌ای برای جمع آوری اتباع پذیرفته نیست و باید طرد و رد این افراد در مرز با سازوکار مناسب انجام شود.

وی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول چند سال گذشته کمپ‌های ماده ۱۶ و ۱۵ تهران به شهرستان ری منتقل شده‌اند که موجب بسیاری از معضلات اجتماعی شده اند. در این زمینه ستاد فرماندهی شهرستان ری اقدامات و مکاتبات لازم را انجام داده است ولی مدیریت این کار یکی از اقدامات زمانبر است که باید دستگاه‌های مختلف ورود کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار