تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 8:12
1204 بازدید
کد خبر : 332

کشف ۶۸ تُن مواد پتروشیمی احتکاری در ری

کشف ۶۸ تُن مواد پتروشیمی احتکاری در ری

موسی احمدی اظهار داشت: بازرسان اداره صمت شهرستان ری این میزان مواد پتروشیمی احتکاری را در گشت مشترک با عوامل تعزیرات، پلیس اقتصادی و فرمانداری کشف کردند. وی با اشاره به اینکه این کالاها به جرم احتکار و کم فروشی با هدف افزایش قیمت ها ضبط شدند، اضافه کرد: پرونده مالکان آن برای رسیدگی و

موسی احمدی اظهار داشت: بازرسان اداره صمت شهرستان ری این میزان مواد پتروشیمی احتکاری را در گشت مشترک با عوامل تعزیرات، پلیس اقتصادی و فرمانداری کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه این کالاها به جرم احتکار و کم فروشی با هدف افزایش قیمت ها ضبط شدند، اضافه کرد: پرونده مالکان آن برای رسیدگی و تعیین جریمه به مراجع قضایی ارجاع شد که تا حکم لازم صادر شود.

این مسئول تاکید کرد: متخلفان اقتصادی در حوزه های قاچاق، اختفاء و احتکار باید بدانند که تمامی انبارهای نگهداری کالاهای مجاز و غیرمجاز توسط نیروهای اطلاعاتی و بازرسان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت زیر نظر هستند و هر گونه تخلف از دید بازرسان پنهان نیست.

احمدی ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در مبارزه با کالای قاچاق، حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی است و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور، در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌ شود.

احمدی یادآور شد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار