تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 19:50
1237 بازدید
کد خبر : 1425

کشف جسد زن و مرد جوان در شهر ری + تصاویر

کشف جسد زن و مرد جوان در شهر ری + تصاویر
جسد مرد و زن جوان در یک منزل کوچک در شهر ری کشف شد.

جسد مرد و زن جوان در یک منزل کوچک در شهر ری کشف شد. به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت ۲۳:۰۴ دقیقه شب گذشته همسایگان یک منزل مسکونی در شهرری، خیابان هلال‌احمر، خیابان فدایی در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از محبوس شدن افراد و احتمال حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ گروه امداد و نجات ۱۷ را به محل حادثه رهسپار کرد.

جلال حیدرپور؛ معاون فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: حادثه در طبقه همکف یک منزل مسکونی دو طبقه به وسعت ۴۰ مترمربع روی داده و بنابر شواهد موجود و طبق اظهار ساکنان، مرد و زنی داخل این منزل مسکونی حضور داشتند که به رغم گذشت ساعات زیاد، هنوز هیچ خبری از آنها نبود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در حضور عوامل اورژانس و با هماهنگی عوامل نیروی انتظامی به وسیله ابزار تخصصی نجات، در این منزل مسکونی را باز کرده و سپس داخل این خانه به جست‌وجوی محبوسین پرداختند.

حیدرپور افزود: به دلیل استفاده از بخاری بدون دودکش، حرارت بسیار زیادی، فضای داخلی این منزل مسکونی را فرا گرفته بود.

معاون فرمانده آتش‌نشانان اعزامی تصریح کرد: آتش‌نشانان با باز کردن در و پنجره‌ها، هوای داخل واحد مسکونی را تهویه کرده و پس از جست‌وجو با پیکر بیهوش زن ۳۵ ساله‌ای در اتاق خواب و همچنین مرد ۳۷ ساله‌ای که در حمام افتاده بود، مواجه شدند که پس از بررسی و معاینات انجام شده توسط عوامل اورژانس اعلام شد که متأسفانه این دو نفر ساعاتی است که جان خود را از دست داده‌اند.

وی بیان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، هر دو شخص فوت شده را برای انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی به منظور بررسی دقیق علت مرگ و شناسایی هویت فوت‌شدگان تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ تحقیقات بیشتر درباره علل بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی منطقه و همچنین پزشکی قانونی در دست انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار