تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 23:24
4598 بازدید
کد خبر : 2197

فرماندار ویژه شهرستان ری:

کار جهادی و مدیریت انقلابی تنها راه حل مشکلات است

کار جهادی و مدیریت انقلابی تنها راه حل مشکلات است
حمید زمانی: خدمت به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی افتخار بسیار بزرگی است که تمامی مسئولین برای این نعمت و فراهم شدن زمینه خدمت میبایست شکرگذار خداوند بوده و مسئولین هر بخش باید با اتحاد و همبستگی با یکدیگر برای رفع مشکلات موجود و رفاه و آبادانی شهرها و روستاها در آن منطقه تلاش نمایند.

حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه دیدار با رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، با مسئولین ارشد بخش فشافویه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، در این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین درگاهی امام جمعه و حسین خانی بخشدار فشافویه، یعقوبی شهردار حسن آباد و رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی بخش فشافویه و شهر حسن آباد برگزار گردید، فرماندار ری ضمن تأکید بر وجود استعدادها و منابع بالقوه در سطح این بخش، کار جهادی و مدیریت انقلابی را تنها راه حل مشکلات دانست و گفت: بخش فشافویه که در گذشته از آن با عنوان دشت طلائی ری یاد می شده بعنوان بزرگترین بخش شهرستان دارای ظرفیت های بالایی در بخش کشاورزی و صنعت می باشد که می بایست با طرح ساز و کاری مناسب از آنها بهره برداری حداکثری نمود.

زمانی ادامه داد: قرارگیری شهرک صنعتی شمس آباد بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در این منطقه یکی از ظرفیت های بسیار مهم این بخش است که می تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال و رفع برخی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری که همان بحث تولید و اشتغال آفرینی است، داشته باشد.

فرماندار شهرستان ری عنوان کرد: خدمت به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی افتخار بسیار بزرگی است که تمامی مسئولین برای این نعمت و فراهم شدن زمینه خدمت میبایست شکرگذار خداوند بوده و مسئولین هر بخش باید با اتحاد و همبستگی با یکدیگر برای رفع مشکلات موجود و رفاه و آبادانی شهرها و روستاها در آن منطقه تلاش نمایند.

معاون استاندار تهران در پایان اشاره کرد: باتوجه به وسعت بخش فشافویه برخی موضوعات مانند مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی باید با جدیت بیشتری دنبال شود و بخشدار بعنوان نماینده عالی دولت در بخش و پرسنل آن می بایست با اهتمام ویژه و حساسیت بالا این مسائل را دنبال کرده و با متخلفین و متعرضین به منابع طبیعی و منافع عمومی برخورد نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار