تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1400 - 18:42
1477 بازدید
کد خبر : 1805

چهارراه مرگ در شهرری

چهارراه مرگ در شهرری
چهارراه مرگ که به گواه کسبه و ساکنین این محله تاکنون هیچ اقدام اساسی برای رفع مشکلاتش از سوی متولیان صورت نگرفته است.

چهارراه مرگ که به گواه کسبه و ساکنین این محله تاکنون هیچ اقدام اساسی برای رفع مشکلاتش از سوی متولیان صورت نگرفته است.

درپی انتشار اخبار و گزارش های مختلف از وضعیت اسفبار محلات شهرری در خصوص نبود چراغ راهنمایی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی شاهد تصادفات مرگبار با خسارتهای مالی و جانی بسیاری هستیم.

از سوی بی خیالی و عدم رسیدگی مسئولان مرتبط با موضوعات شهری و از سوی بی توجهی و تخلفات برخی از رانندگان سبب افزایش این گونه حوادث می شود.

در ابتدای خیابان غیبی – صمدی تقاطع خیابان روشن (چهارراه دارابی) یکی از نقاط حادثه خیر در شهرری می باشد که به جرات می توان گفت روزانه چندین تصادف شدید در این خیابان رخ می دهد که خسارات مالی زیادی برای رانندگان و گاها تلفات جانی نیز داشته است.

نبود علائم و چراغ راهنمایی یکی از معضلات مهم این محله می باشد و در تصادفات رانندگان طرف مقابل را مقصر حادثه می دانند که این قضاوت ها به دلیل نبود، همین علائم رانندگی می باشد.

از سوی مسئولان متوالی فقط و فقط در پی برگزاری جلسات بیهوده هستند و در عمل هیچ کار مثبتی برای نجات جان و مال مردم انجام نمی دهند. نمونه این موضوعات غرق شدن یک کودک بی گناه و خردسال در کانال آب عباس آباد می باشد.

تازه آقایان یاد نامه نگاری و رونوشت زدن به این و آن افتاده اند. تا کی به خاطر بی تدبیری و بی مسئولیتی شما باید جان و مال مردم تباه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار