تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401 - 18:25
1101 بازدید
کد خبر : 3898

رئیس جمهور:

پیشرفت و توسعه کشور در پرتو عدالت است

پیشرفت و توسعه کشور در پرتو عدالت است
رئیس جمهور در نهمین سفر شهرستانی و در ۴۴ امین بهار انقلاب میهمان مردم شهید پرور شهرستان ری بود.

آوای ری آنلاین: آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شهید پرور شهرستان ری در نهمین سفر شهرستانی پیشرفت و توسعه کشور را در پرتو عدالت خواند و گفت: فساد نبایستی در کشور لانه کند و بایستی با مدیران فاسد که آبروی نظام را می‌برند مقابله و برخورد جدی داشت چراکه به گفته مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی توسعه یافتگی کشور در پرتو عدالت خواهی است.

رئیس جمهور با خطاب به مدیران گفت: وظیفه تمامی دولتمردان و مسئولین این است که چهره انقلاب را به نسل جوان شناسایی کنند تا چهره واقعی نظام و انقلاب به نمایش داده شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه مردم شهید پرور شهرستان ری همیشه در کنار رهبری و آرمان‌های انقلاب بوده اند افزود: شخصیتهای برجسته و تاثیرگذار زیادی در شهرستان ری در گسترش نطام و کشور نقش داشته اند و مردان و زنان قبله تهران همیشه افتخارآفرینی کرده اند.

او با تاکید براینکه شهرستان ری به برکت وجود بارگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی نقش سازنده ای در انقلاب داشتند گفت: وجود نیروهای جوان از ذخایر بزرگ شهرستان است و مردم ری با پرچم مردم سالاری عزت و اقتدار را برای ایران به ارمغان آوردند.

رئیس جمهور گفت: اقتدار امروز ایران مدیون خون شهدا، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیرانقلاب و رهنمودهای فرزانه و داهیانه مقام معظم رهبری است که جریان بیداری اسلامی را در منطقه و کشورهای همسایه زنده کردند.

او افزود: دشمنان برای توقف جریان  انقلاب یاس و ناامیدی را بین مردم پمپاژ کردند اما ملت ایران اقتدرانه در مقابل توطئه های دشمن ایستادند.

رئیس جمهور در خصوص ایجاد اشتغال در کشور گفت: دولت در مورد بیکاری شروع به کار کرده است و امروز نرخ بیکاری به ۸.۲ رسیده است و ۳۰۰۰ هزار کارخانه نیمه فعال به حالت فعال تبدیل شده اند.

او در خصوص بازدید سفر گفت: مشکلات مردم در نیازهای درمانی و جاده های مواصلاتی و سرانه های آموزشی در دستور کار قرار گرفت که بایستی توسط مدیران پیگیری و در دستور کار قرار بگیرد.

او گفت: ذخایر نفتی ما دچار مشکل نیست اما دشمن با تفرقه افکنی بدنبال گسست و ناامنی است.

رئیسی در پایان گفت: رسیدگی و پاسخگویی به ارباب رجوع و مردم در ادارات بایستی افتخار برای مدیران باشد./برنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار