تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 22:19
1972 بازدید
کد خبر : 3130

همه تمهیدات برای استقبال از زائران جاماندگان اربعین پیش بینی شده است

همه تمهیدات برای استقبال از زائران جاماندگان اربعین پیش بینی شده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ری گفت: همه تمهیدات لازم برای استقبال، پذیرایی و جابجایی زائران جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان پیش بینی شده است.

آوای ری آنلاین: مهدی قهرمانی در گفت و گو با خبرنگار روایت اول اعلام کرد: این مراسم که از ۱۰ سال گذشته و از یک مسجد آغاز شد، اکنون با حضور چندین میلیون نفری زائران و ارادتمندان به بارگاه امام حسین علیه السلام در روز اربعین با عنوان جاماندگان برگزار می شود.

وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای پذیرایی، استقبال، مراسم و جابجایی زائران با دستگاه های مختلف در سطح شهرستان ری، شهر تهران و استان انجام گرفته است.

قهرمانی اضافه کرد: از روزهای قبل موکب ها در مسیر اصلی میدان امام حسین علیه السلام تا حرم عبدالعظیم حسنی علیه السلام مستقر می شوند و در روز اربعین پذیرای زائران خواهند بود.

قهرمانی بیان کرد: مراسم اصلی روز اربعین از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز می شود و تا زمانی که زائران در مسیر حضور داشته باشند، ادامه خواهد داشت و به پذیرایی از آنان خواهد پرداخت.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال تعداد زائران به شکل قابل توجهی افزایش یابد، ادامه داد: طی ۲ سال گذشته به علت شیوع کرونا، زوار به صورت محدود حضور داشتند اما امسال پیش بینی می شود حداقل ۲ میلیون زائر در این مراسم حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: تمامی هماهنگی های لازم برای تامین امنیت مراسم، پذیرایی در طول مسیر، اقامه نماز، تامین خدمات بهداشتی و درمانی، تامین آب شرب سالم و کافی و پذیرایی در خود شهرستان ری انجام گرفته است.

قهرمانی با اشاره به دستگاه های دخیل در برگزاری این مراسم یادآورشد: فرمانداری شهرستان ری، شهرداری تهران، تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم، نیروی انتظامی، سپاه، پلیس راهور، استانداری و دستگاه های امنیتی در برگزاری این مراسم مشارکت و مسئولیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار