تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 21:56
1516 بازدید
کد خبر : 3514

دکتر نحوی نژاد:

نظام پرستاری مهم‌ترین رکن مراقبت از بیماران در مراکز نگهداری است

نظام پرستاری مهم‌ترین رکن مراقبت از بیماران در مراکز نگهداری است
مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک: فرصت‌ها را غنیمت به شماریم و از پیشتازی ارائه خدمت به مددجویان بیشترین بهره دنیوی و اخروی را از آن خود کنیم.

آوای ری آنلاین: مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با تأکید بر آموزش مدون و مستمر پرستاران در ارائه خدمت به مددجویان، نظام پرستاری را پیشتازان عرصه خدمت به معلولین و سالمندان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ دکتر نحوی نژاد آرامشی که خداوند در دل‌های پرستاران ایجاد می‌کند با هیچ هدیه و ره‌آوردی قابل قیاس ندانست.

وی که در جمع شرکت‌کنندگان در سمپوزیوم تازه‌های پرستاری سالمندان و معلولین سخن می‌گفت، همچنین افزود: اگر نظام پرستاری در چارچوب تعریف‌شده دانشگاهی خود پیاده و اداره شود، می‌تواند شکوفایی را در ارائه خدمات پرستاری به‌تمامی نیازمندان دریافت انواع خدمات ایجاد و گسترش دهد.

دکتر نحوی نژاد خطاب به حاضرین در این سمپوزیوم تصریح کرد: بدانید شغل پرستاری نعمتی است که خداوند پیش روی شما مردان و زنان پاک‌طینت قرار داده است و باوجود سختی‌های فراوانی که این شغل دارد، آرامشی که از قبال خدمت به خدمات گیرندگان نصیب شما می‌شود، بهترین دستاورد زندگیتان خواهد بود.

وی سیر علمی شدن و تخصصی گردیدن نظام پرستاری در آسایشگاه خیریه کهریزک را مستمر دانست و عنوان کرد: انشا الله در آینده‌ای نزدیک شبکه سلامت می‌تواند از توانایی‌های پرستاران آموزش‌دیده بهره‌مند و نیز هزاران نفر را در سطح شهر و کشور که دغدغه مراقبت در منزل دارند را برطرف نماید.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در پایان بیان داشت: فرصت‌ها را غنیمت به شماریم و از پیشتازی ارائه خدمت به مددجویان بیشترین بهره دنیوی و اخروی را از آن خود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار