تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 22:29
1303 بازدید
کد خبر : 1156

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان ری با اصحاب رسانه

نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان ری با اصحاب رسانه
فرمانده انتظامی شهرستان ری: خبرنگاران، اصحاب رسانه و جراید به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل جریانهای معاند و رسانه های بیگانه می باشند.

نشست صمیمی سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری با اصحاب رسانه و خبرنگاران ری با حضور رؤسای پلیس های تخصصی و کلانتری ها برگزار شد.

به گزارش آوای ری آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران، اصحاب رسانه و جراید به عنوان افسران جنگ نرم در مقابل جریانهای معاند و رسانه های بیگانه می باشند.

سرهنگ جلیلیان خبرنگاران و اصحاب رسانه را پیش‌ قراولان عرصه حفظ ارکان نظام و مرزهای فرهنگی دانست و استفاده از ظرفیت رسانه های محلی را نقطه عطفی در جهت اطلاع رسانی صحیح و شفاف بین مجموعه انتظامی و مردم اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به برگزاری هفت مرحله طرح رعد در ۶ ماه گذشته گفت: ۲۶۳ باند سازمان یافته سرقت و توزیع مواد مخدر در شهرستان ری متلاشی شد.

جلیلیان به مناسبت ششمین ماه استقرار فرماندهی انتظامی در شهرستان ری، اظهار داشت: یک هزار و ۷۶۴ معتاد متجاهر و یک هزار و ۸۰۰ اتباع بیگانه دستگیر و بیش پنج هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سطح شهرستان ری کشف شده است.

وی با بیان اینکه میزان جرایم خشن نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۶۳ درصد کاهش و کشفیات انواع جرایم چهار درصد و دستگیری ها ۳۴ درصد در طول ۶ ماه گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: این آمارها را ناجا بر اساس عمکرد کلانتری‌ها و کشفیات جرایم و گزارش‌های مستند تهیه کرده است.

جلیلیان افزود: ارتقای سرکلانتری نهم فاتب به ستاد فرماندهی شهرستان ری موجب این گونه دستاوردهای بزرگ در کشف جرایم و کاهش انواع بزه‌های اجتماعی شده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جهت افزایش نیروی کادری، سرباز وظیفه و ناوگان موتوری ستاد فرماندهی شهرستان ری اقدامات خوبی انجام داده است، ادامه داد: ۱۲۱ نیروی کادری، ۱۲۷ سرباز وظیفه و ۴۳ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت برای افزایش ضریب امنیت شهرستان ری به کلانتری‌ها اضافه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: هم اکنون تمامی خودروهای گشتی کلانتری‌های شهرستان ری کمتر از ۱۰ سال عمر دارند و برای انجام انواع ماموریت‌های پلیسی آماده هستند.
وی با بیان اینکه شهرستان ری با مساحتی در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع دارای ۱۱ کلانتری فعال و ۲ کلانتری در حال ساخت است، یادآور شد: کلان شهر تهران با مساحت ۷۰۰ کیلومتر مربع دارای ۷۵ کلانتری است.

جلیلیان افزود: این آمارها نشان می‌دهد شهرستان ری به عنوان منطقه جنوبی پایتخت نیازمند خدمات امنیتی بیشتری است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با یادآوری این که فرماندهی انتظامی شهرستان ری با همت و مطالبه مسئولان، مردم و رسانه‌ها شکل گرفته، ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسئولان محلی، کلانتری‌های شمس آباد در بخش حسن آباد فشافویه و محله علائین در شهرری تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی اقدامات ستاد فرماندهی شهرستان ری را فقط منوط به اقدامات سلبی در برخورد با جرایم ندانست و گفت: تمامی پرونده‌های غیرامنیتی از معاونت قضایی کلانتری‌ها به معاونت اجتماعی ارجاع شده است که در طول ۶ ماه گذشته ۷۹ درصد آنها منجر به سازش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار