تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 12:11
1321 بازدید
کد خبر : 2892

شهردار منطقه ۲٠:

موافقت با افزایش یک طبقه ای تراکم بیشتر در محله نفرآباد شهرری

موافقت با افزایش یک طبقه ای تراکم بیشتر در محله نفرآباد شهرری
شهردار منطقه ۲۰ در مراسم پاسداشت و تجلیل از اصحاب رسانه ری گفت: کمیسیون ماده پنج شهر تهران با افزایش یک طبقه ای در حوزه ساخت و ساز در محله نفرآباد موافقت کرد و با اجرای این موضوع، نوسازی در این بافت فرسوده رقم می خورد.

سیدمحمد ناظم رضوی در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرری که با حضور مسئولین شهری در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد، با اشاره به مطالبه گری مردم در مورد توسعه شهرری گفت: با حمایت و نگاه موثر شهردار و شورای اسلامی شهر تهران، اتفاقات خوبی برای بودجه رقم خورد و هفته آینده با حضور شهردار تهران در محله نفرآباد، ۹ پروژه شهری اجرایی خواهد شد.

ناظم رضوی افزود: با مشارکت و همراهی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) یک زائرسرا و یک زورخانه با کمک سازمان نوسازی شهر تهران در دستور کار ساخت قرار گرفته است.

او ادامه داد: به منظور کاهش بار ترافیک دو پروژه سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از جمله دوربرگردان غیرهمسطح شهیدآوینی و کنار گذر بزرگراه آزادگان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اجرا می شود.

شهردار منطقه اضافه کرد: با هدف کاهش بار ترافیک اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ، احداث پارکینگ طبقاتی شهید بغدادی در خیابان آستانه و همچنین یک پارکینگ در ضلع غربی حرم در حال اجرا است.

ناظم رضوی با بیان اینکه شهردار تهران نگاه ویژه ای به شهرری دارد گفت: پروژه های عمرانی این منطقه در پایان سال ۱۴۰۰ تصویب شده است و اجرایی شدن آن ها در دستور کار قرار دارد.

او پروژه ایجاد تعریض و بهسازی خیابان فدائیان اسلام و اتصال آن به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را از دیگر پروژه های این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی ایستگاه های مترو در شهرری تکمیل و عملیاتی می شود و یک ایستگاه مترو در مقابل بیمارستان فیروزآبادی با دسترسی به حرم خواهیم داشت.

ناظم رضوی با اشاره به ایجاد گذر فرهنگی و اجرای اقدامات شاخص در زمینه گردشگری در این منطقه گفت: دو پروژه ساماندهی و زیباسازی میدان شهرری و پیاده راه ضلع غربی حرم در خیابان مدرس توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حال اجراست.

او با اشاره به اجرایی شدن عملیات بوستان ملل در محله دولت آباد، بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران یک بازار بزرگ فروش سبزی در شهرری افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه با بیان اینکه با همکاری شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران ساماندهی صنوف این منطقه انجام خواهد شد، گفت: بهسازی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در برنامه کاری قرار دارد و با موافقت تولیت آستان ساماندهی ضلع غرب حرم انجام خواهد شد و همچنین برای ساماندهی صنوف پارچه در جنوب حرم اقداماتی انجام خواهد شد.

ناظم رضوی ضمن تقدیر از نقش خبرنگاران در ثبت وقایع و لحظات گفت: نقش خبرنگاران در انعکاس فعالیت خدمتگزاران موثر است و واقف بودن به اهمیت جایگاه خبرنگاران و فراهم کردن عرصه های امید برای شهروندان حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه در دوره ای که برخی تلاش می کنند که مردم را ناامید و دلسرد کنند نقش خبرنگاران پررنگ تر می شود تا به تبیین و اطلاع رسانی صحیح بپردازند خاطرنشان کرد: همدلی و وفاق خوب بین مسئولان در این دوره وجود دارد و امیدواریم میوه های این وفاق را در چند ماه آینده در شهرری شاهد باشیم.

مراسم پاسداشت و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ری با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری،حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲٠، حجت الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرری در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار