تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 9:07
1235 بازدید
کد خبر : 991

مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران:

منابع ارزش افزوده باید در زیرساخت‌های توسعه استان تهران هزینه شود

منابع ارزش افزوده باید در زیرساخت‌های توسعه استان تهران هزینه شود
مدیرکل دیوان محاسبات استان تهران با بیان اینکه شهرستان‌های استان به ویژه ری از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها جزو محرومترین مناطق کشور هستند، گفت: منابع ارزش افزوده باید در زیرساخت‌های توسعه استان تهران هزینه شود.

ابراهیم نامداری در بازدید از طرح های نیمه تمام شهرستان ری، اظهار داشت: منابع ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری که در اختیار فرمانداران، بخشداران و شهرداران است باید با هماهنگی و زیرنظر دستگاه های نظارتی در خدمت توسعه زیرساخت های استان تهران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ری در حوزه بهداشت و درمان جزو محروم ترین مناطق کشور است، عنوان کرد: اقدامات خوبی از طرف فرمانداری و دستگاه های اجرایی در ۲ بیمارستان شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی انجام شده است ولی باید با هماهنگی بیشتر طرح های نیمه تمام این مراکز درمانی در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسند.

نامداری اضافه کرد: برای حل مشکلات مردم و محرومیت زدایی علاوه بر تامین بودجه باید همت مسئولان در میان باشد، دست اندرکاران باید تشریفات اداری را کنار بگذارند و فقط به دنبال حل مشکلات مردم حرکت کنند.

وی با بیان اینکه برای تسریع در انجام طرح های عمرانی و خدماتی دیوان محاسبات استان تهران نهایت همکاری را با دستگاه های اجرای دارد، بیان داشت: مسئولان استان تهران مانند فرماندار شهرستان ری باید با جسارت، همت بالا و به دور از تشریفات اداری به دنبال حل مشکلات و معضلات مناطق مختلف باشند.

نامداری تاکید کرد: با توجه به تورم موجود نباید مسئولان اجرایی اجازه انباشت پول در حساب های فرمانداری، بخشداری و شهرداری را بدهند بلکه باید در اسرع وقت با تعریف کردن طرح های مختلف عمرانی، بهداشتی و خدماتی منابع را به سمت حل مشکلات استان سوق دهند.

ابراهیم نامداری مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران به همراه حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور در این شهرستان از روند اجرایی ۲۰ طرح نیمه تمام عمرانی، خدماتی، بهداشتی که با اعتبارات ارزش افزوده در حال ساخت و تکمیل هستند از جمله بیمارستان های شهدای هفتم تیر، فیروزآباد، درمانگاه شهید نبوی، ساختمان ستاد فرماندهی شهرستان ری، زمین جدید دادگستری شهرستان ری، مصلای باقرشهر، ساختمان جدید سپاه ناحیه روح الله باقرشهر و حضرت عبدالعظیم(ع)، جاده چرمشهر و برخی دیگر از طرح ها بازدید کرد و از نزدیک در جریان هزینه کرد منابع قرار گرفت./ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار