تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 0:38
1303 بازدید
کد خبر : 657

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز برگزار شد

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز برگزار شد
سیدهادی موجانی از خیرین بنام و رییس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، بامداد دوشنبه ۱۳ دی‌ماه دعوت حق را لبیک گفت. مرحوم موجانی در ساخت بسیاری از مدارس جنوب تهران و شهرستان ری مشارکت و نقش موثر و بسزایی داشت و دانش‌آموزان بسیاری در مدارس احداثی این خیِر نیک اندیش مشغول تحصیل هستند.

مراسم وداع با پیکر مرحوم «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات عالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سیدهادی موجانی از خیرین بنام و رییس هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، بامداد دوشنبه ۱۳ دی‌ماه دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم موجانی در ساخت بسیاری از مدارس جنوب تهران و شهرستان ری مشارکت و نقش موثر و بسزایی داشت و دانش‌آموزان بسیاری در مدارس احداثی این خیِر نیک اندیش مشغول تحصیل هستند.

مراسم وداع با پیکر مرحوم موجانی امروز پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و جمعی از شخصیت‌ها، مقامات عالی و مردم نوع‌دوست کشورمان از مقابل منزل وی انجام شد تا در استان قم و در جوار بارگاه نورانی حضرت معصومه (س) آرام گیرد.

در این مراسم همچنین، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مدیران عالی حضور داشتند و ضمن ابراز همدردی با خانواده معزا، برای مرحوم موجانی که با اندوخته خود در راه مدرسه‌سازی مشارکت داشت، طلب غفران الهی داشتند.

مراسم ختم مرحوم موجانی، خیر مدرسه‌ساز و رییس فقید هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران جمعه ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسجد الغدیر واقع در خیابان میرداماد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار