تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 17:52
1660 بازدید
کد خبر : 3337

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری معرفی شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ری معرفی شد
مدیریت جدید حوزه فرهنگ ری پس از تلاش های چهار ساله سید حسن صفوی در این مسند به یک مدیر بانو سپرده شد.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات چهار ساله گذشته سید حسن صفوی در این مسند، برای مهدیه حسنی مدیر جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

وی در این مراسم به ظرفیت های فرهنگی شهرستان اشاره کرد و ایوان ری را یکی از نمونه های بارز آن برشمرد که جذابیت و وسعت بالایی برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به مردم دارد.

زمانی خواستار ورود اهالی رسانه برای معرفی این ظرفیت های فرهنگی شهرستان ری شد و خبر خوب تعیین محلی مناسب برای پاتوق خبرنگاران در شهرری را به آنان داد که تا هفته های آتی به اصحاب رسانه تحویل می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد: برخی ظرفیت های فرهنگی ری قابلیت بهره برداری در سطح استانی و ملی را دارد و باید برای به فعل رساندن آنها برنامه ریزی کرد.

در پایان این مراسم خانم “مهدیه حسنی” به عنوان مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری معرفی و از خدمات قریب به چهار ساله آقای “سید حسن صفوی” در این جایگاه قدردانی شد.

تیم رسانه ای آوای ری ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آقای سید حسن صفوی رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای سرکار خانم حسنی مدیر جدید این اداره را از خداوند متعال خواستار است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار