تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 8:07
1313 بازدید
کد خبر : 326

محاکمه عاملان شهادت سردار سلیمانی خواسته به حق ملت ایران است

محاکمه عاملان شهادت سردار سلیمانی خواسته به حق ملت ایران است

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت خدمات شایانی در مبارزه با سیاست های خصمانه استکبار جهانی در منطقه و مبارزه با گروه های تکفیری

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت خدمات شایانی در مبارزه با سیاست های خصمانه استکبار جهانی در منطقه و مبارزه با گروه های تکفیری داشت.

وی با اشاره به اینکه خدمات سردار سلیمانی موجب عزت، سربلندی و افتخار منطقه و جهان اسلام است، عنوان کرد: سردار سلیمانی یک فرد نبوده بلکه یک مکتب است از همین جهت باید سالگرد شهادت ایشان هر سال با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

شاهچراغی اضافه کرد: ولایت مداری، عشق به رهبری، دشمن ستیزی، مردم دار بودند از خصیصه های اصلی سردار سلیمانی است که باید راه و مکتب ایشان پر رنگ تر از گذشته ادامه یابد.

امام جمعه شهرری در ادامه به یوم الله ۹ دی اشاره کرد و گفت: ۹ دی روز بصیرت و بیعت مجدد با آرمان های نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است که باید همه ساله این روز گرامی داشته شود.

شاهچراغی یادآور شد: حضور به موقع و با شکوه مردم ایران در روز ۹ دی موجب خنثی شدن نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان شد.

وی در پایان با اشاره به ایام فاطمیه، بیان داشت: هم اکنون که در آستانه ایام فاطمیه دوم قرار داریم باید رزق و روزی خود را از مجالس فاطمیه بگیریم.

شاهچراغی خاطر نشان کرد: ایشان در مدیریت فضای خانه، تربیت فرزندان، همسرداری و همچنین پشتیبانی از ولایت نقش اساسی را ایفا کرد که این از جمله ویژگی های حضرت زهرا(س) بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار