تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 8:25
1288 بازدید
کد خبر : 348

قاچاقچیان کالا و ارز در شهرستان ری ۲۳ میلیارد تومان جریمه شدند

قاچاقچیان کالا و ارز در شهرستان ری ۲۳ میلیارد تومان جریمه شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در یک ماه گذشته متخلفان در حوزه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان ۲۳ میلیارد تومان جریمه شدند. حسین توکلی کجانی در نشست هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز همه دستگاه ها باید یکصدا و هماهنگ

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در یک ماه گذشته متخلفان در حوزه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان ۲۳ میلیارد تومان جریمه شدند.

حسین توکلی کجانی در نشست هماهنگی نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز همه دستگاه ها باید یکصدا و هماهنگ باشند تا نتیجه حاصل شود.

وی اظهار داشت: یکی از راههای مؤثر در مقابله با کالاهای قاچاق استفاده مردم از اجناس ساخت داخلی است که مباحث آموزشی در این حوزه می بایست بطور جدی از طریق مدارس شهرستان به یک فرهنگ تبدیل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان ری بدلیل گستردگی جغرافیایی، واحدهای صنعتی پرشمار، وجود انبارها و شاهراه ارتباطی چندین استان کشور، ضروری است که ساختار اداره صمت و بازرسی در آن تقویت شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در موضوع قاچاق کالاهای سلامت محور باتوجه به حساسیت بالای این کالاها در سلامت مردم، دستگاه های متولی باید با جدیت و بطور مستمر نظارت کنند.

توکلی یادآور شد: یکی از اتفاقات خوب روزهای گذشته بحث ارتقاء ساختاری ناجا است که به تبع آن با تبدیل پلیس مرزبانی به سازمان، امیدواریم برخورد با ورود کالای قاچاق به درون کشور جدی تر و باقدرت بیشتری دنبال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار