تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 شهریور 1401 - 3:13
3736 بازدید
کد خبر : 2979

رضا فغانی

فیک نیوزها به‌ دنبال تخریب های هدفمند

فیک نیوزها به‌ دنبال تخریب های هدفمند
آنچه که تا کنون شاهد بوده‌ایم به جای حمایت از رسانه‌های شجاع و قانونمندار و خبرنگاران واقعی، متأسفانه دفاع و جانبداری از باج‌نیوزها و فیک نیوز ها و متخلفانی که به بیت المال دست‌درازی کرده‌اند؛ سمپاشی برخی از شبه رسانه‌ها و کانال‌های اجاره‌ای برای انتشار نقدها و اخبار سوگیرانه‌ که هیچ پایه و اساسی ندارند و تنها موجب دلسردی مردم و شهروندان می‌شود، بیشتر دیده شده است.

امروز حلقه مفقوده جریان پیشرفت و توسعه شهرستان ری در دست رسانه‌های حرفه‌ای، روشنگر و ضد فساد است، رسانه‌هایی که برای توانمندسازی شهرستان و تنویز افکار عمومی و روشن‌سازی مردم می‌کوشند. حال باید منتظر ماند و دید که در قبله تهران کدام مسیر انتخاب می‌شود؟

درست وقتی که تیرهایشان به سنگ میخورد و گزینه‌های پیشنهادی و تحمیلی یشان هیچ جایی در سمت ها و مسئولیت هایی که در سر خود می پرورانند به جایی نمی رسد با هماهنگی و برنامه ریزی لیدرهای همفکر و همراه شروع به تخریب و لجن پراکنی می نمایند.

این شیوه مرسوم که در اتاق فکرهای جریان ها و گروه هایی که خود را به اصطلاح شیفته خدمت می دانند ولی در عمل شیفته قدرت میباشند و به دنبال به دست آوردن جایگاه و پست و مقام برای خود و هم کیشان خود هستند در چندین مرحله بعد از آنکه گزینه های پیشنهادی و تحمیلی آنان سر از جایی در نیاورد و مدیران اجرایی شهر با زیاد خواهی های این جریانات مخالفت کردند، موتور محرکه آنان که همان جریان مسموم رسانه‌ای بود، در جهت تخریب مدیران اجرایی شهر به کار افتاد.

روش پوسیده ای که نه تنها برای مدیران، بلکه برای عموم مردم و حتی مخاطبان این دسته از باج نیوز ها و فیک نیوز ها واضح می باشد، زیرا تا قبل از این که تیر هایشان به سنگ بخورد و پیشنهادها و گزینه‌های تحمیلی شان از سویی مدیران رد شود به تعریف و تمجید و اسطوره سازی از مدیران اجرایی شهر می پرداختند، ولی زمانی که مدیری با آنان همراهی نمیکرد، جریان سازی و تخریب برعلیه آن مدیران شکل می گرفت.

شیوه کثیفی که در دوره های گذشته گاها توانست بخشی از نیازها و خواسته های این دسته و جریان های پشت پرده آنان را عملی نماید و آنها را به نون و نوایی برساند، ولی با اقتداری که از مدیران اجرایی در دولت مردمی آیت الله رئیسی به چشم می خورد دیگر دوکان این فیک نیوز ها و باج نیوز ها مطمئناً بسته خواهد شد.

امیدواریم مدیران ارشد و اجرایی تمام توان خود را در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی شهر و مطالبات به حق مردم به اجرا بگذارند و در مقابل جریانهای زیاده خواه و فاسد با تمام توان مقابله نمایند و اجازه ندهند که این جریانات انحرافی در امور شهر با لجن پراکنی و یاوه گویی دخالت نمایند و تاثیری بگذارند.

حال باید دید دستگاه های نظارتی و امنیتی با این گونه افراد سودجو و منفعت طلب، فیک نیوز و باج‌نیوزهای شناخته شده برای مسئولان و افکار عمومی برخورد قاطعی خواهد کرد یا همانند گذشته دامنه آنها گسترده تر خواهد شد!!!

✍ رضا فغانی- مدیر مسئول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار