تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 21:00
998 بازدید
کد خبر : 3847

فرماندار ری:

سطح بالایی از آمادگی را برای سفر ریاست جمهوری داریم

سطح بالایی از آمادگی را برای سفر ریاست جمهوری داریم
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برنامه ریزی بسیار خوب و آمادگی در سطح بالایی برای سفر ریاست جمهوری به این شهرستان انجام گرفته است.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در حاشیه دومین نشست مشترک معاونین استاندار، مدیران کل ستادی، فرمانداران و بخشداران استان تهران که در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طی سال جاری برای دومین بار افتخار میزبانی از استاندار تهران، معاونین، فرمانداران و بخشداران را در شهرری داشتیم که در این نشست وزیر کشور نیز حضور یافتند و این موضوع اهمیت شهرستان ری را بیان می نماید.

وی بیان کرد: فرصت بسیار مناسبی برای طرح مسائل شهرستان ری در سطح مسئولان استانی بود و در آستانه سفر رئیس جمهور برگزاری این نشست اهمیت فوق العاده ای داشت.

زمانی ابراز امیدواری کرد که مجموعه جلسات و در نهایت سفر رئیس جمهور، مصوبات و خبرهای خوب برای توسعه و تسریع در رشد شهرستان ری داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری به پیشنهادات پیش بینی شده برای سفر رئیس جمهور به این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان ری کلکسیونی از مسائلی است که به رشد و توسعه کشور کمک می کند و از همین رو مباحثی را برای طرح در این سفر آماده کرده ایم که شامل مباحثی در حوزه کشاورزی، راه های مواصلاتی، کمربندی دوم شهرستان ری، توسعه هرچه سریعتر و نوسازی بیمارستان هفتم تیر و پروژه شهر پروتئین می شود.

وی تاکید کرد: همه مسئولان کشوری و رئیس جمهور محترم در جریان اهمیت و بسترهای توسعه ای که در سطح شهرستان ری وجود دارد، هستند، از همین رو وظیفه دارم که اولویت های مطرح برای مردم را به رئیس جمهور منتقل کنم که از جمله این اولویت ها توسعه خطوط متروی تهران بزرگ از ایستگاه کهریزک به سمت فشافویه به عنوان آخرین منطقه شهرستان ری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار