تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 20:45
2998 بازدید
کد خبر : 220

رضا فغانی

«ری» شهری غریب و بی دفاع !!!

«ری» شهری غریب و بی دفاع !!!
مقام معظم رهبری «ری» را قبله تهران نامیدند، ولی آیا قبله ای که ایشان نامگذاری کردند جایگاه و شان قبله را دارد؟

آقایان مسئول و مدیران عزیز همیشه مشورت و چاره اندیشی برای حل مشکلات و معضلات شهری توانسته بخش عظیمی از این مشکلات را مرتفع نماید.

البته جلسه با افرادی که صلاحیت و درک صحیح از مشکلات و مصائب شهرستان ری را داشته باشند، نه اینکه فقط به دنبال حزب و جناح بازی و تحمیل گزینه های  بی خودی خود برای مسئولیت در این شهر غریب که قبله تهران نامیده شده و از هر منظری که با آن نگاه می کنید به جز حیاط خلوت تهران و رفع مسائل و مشکلاتی که از سوی ۲۱منطقه شهرداری تهران به آن تحمیل شده است، باید روزگار سپری کند.

با تمام امیدی که به روند اجرایی و عملکردی دولت مردمی داریم، ولی در خیلی از انتصاب شاهد نفوذ مهره ها و ابزارهای فشار از سوی برخی جریانهای ذی نفوذ بودیم که این موارد نشانگر این موضوع است که تا انتصابات با  لابی گری، فشار افراد خاص و جریانهای فشار صورت بگیرد به هیچ عنوان نباید منتظر اتفاقی نو  و تحولات در شهرری باشیم.

مدیر و مسئولی که خود را پاسخگوی افکار عمومی و جراید نمی بیند، قاطعا هیچ عملکرد مثبتی هم نخواهد داشت و به غیر از عقب ماندگی و خسارت برای شهرستان ری هیچ منفعتی نخواهد داشت. در چند سال گذشته به وضح عملکرد مدیران پروازی در شهرستان ری را دیدیم که به غیر از سکو قرار دادن این شهر بی دفاع برای رسیدن به اهداف خود هیچ قدم مثبتی برای «ری» برداشته نشد!!!

امروز هم عده ای با جنس شعار های متفاوت به دنبال منفعت و بدست آوردن جایگاه برای خود و هم کیشان خود هستند.

مقام معظم رهبری «ری» را قبله تهران نامیدند، ولی آیا قبله ای که ایشان نامگذاری کردند جایگاه و شان قبله را دارد؟

شهری با هفت هزار سال تمدن امروز آثار باستانی آن رو به نابودی می باشد و هیچ توجه ای به مسائل فرهنگی آن نمی شود.

قبله ای که مورد بی حرمتی و حیاط خلوت تهران گردیده و هر روز نیز به بار مشکلات آن اضافه می شود و دریغ از اینکه به تنها خواسته به حق خود که داشتن یک شورای شهر مستقل و نمایندگانی مستقل در مجلس شورای اسلامی باشد، باید با مظلومیت و غریبانه تن به تصمیمات جریانها و گروه های سیاسی که آنان نیز در پی قدرت طلبی می باشند، همچنان روزگار سپری نماید.

رضا فغانی – مدیر مسئول

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار