تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آبان 1401 - 23:32
1383 بازدید
کد خبر : 3371

روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ری در مسیر صحیح قرار گرفت

روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ری در مسیر صحیح قرار گرفت
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت با واگذاری اجرای پروژه‌های عمرانی به دستگاه‌های تخصصی روند اجرای این پروژه‌ها در مسیر صحیح قرار گرفت.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی با اعلام این خبر یادآور شد بر اساس شرح وظایف ذاتی دستگاه‌های حاکمیتی مانند استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در روند اجرای پروژه های عمرانی نقش نظارتی دارند و ورود آنان به موضوع اجرایی پروژه ها به عنوان کارفرما چالش هایی را به دنبال خواهد داشت.

زمانی اعلام کرد بر همین مبنا باید اجرای همه پروژه‌های عمرانی جدا از محل تامین اعتبار آنها به دستگاه‌های تخصصی واگذار شود و روندی که طی سالهای گذشته در شهرستان ری از مسیر اصلی منحرف شده بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد در اجرای پروژه های عمرانی که دستگاه‌های حاکمیتی به عنوان کارفرما اقدام می نمایند نقش نظارتی به فراموشی سپرده شده و پروژه قطعاً به درستی اجرا نمی شود. فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی تخصصی بر همین زمینه است که اجرای پروژه دارای کمترین انحراف و بیشترین کیفیت باشد و انحراف از این مسیر زمینه‌ساز تضییع بیت المال، طولانی شدن روند اجرا و قطعاً کاهش کیفیت خواهد گردید.

زمانی ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های گذشته رویه اشتباهی در اجرای پروژه‌های عمرانی در این شهرستان معمول شده بود که طی سال جاری با ورود جدی برای بررسی علت تاخیر در اجرای طرح ها این چالش ها شناسایی شد.

معاون استاندار تهران اذعان داشت: با بررسی دقیق موضوع، مانع اصلی تعلل در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ری شناسایی و ریل گذاری صحیح در سطح شهرستان شکل گرفت.

وی در پایان اضافه کرد پروژه های جدید یا معطل مانده شهرستان بر اساس روند صحیح و در چهارچوب قانون تعریف و اجرای آن به دستگاه‌های تخصصی واگذار میگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار