تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 21:20
1239 بازدید
کد خبر : 3645

روزهای دی ماه؛ یادآور رشادت شهدای دیار “ری” است

روزهای دی ماه؛ یادآور رشادت شهدای دیار “ری” است
رئیس بنیاد شهید شهرستان ری گفت: دی ماه برای مردم این شهرستان سرشار از خاطرات مربوط به رشادت جوانانی است که در راه مبارزه با طاغوت و حضور در جبهه های دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

آوای ری آنلاین: حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید ری در جمع خبرنگاران با حضور فرماندار ویژه این شهرستان و سرگرد کامیاب رئیس  بازرسی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، دی ماه را برای مردم این شهرستان پر حادثه ترین دوران از نظر فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه آفرینی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه شهرری برای پیروزی انقلاب اسلامی ۳۴ شهید تقدیم کرده است، تعداد شهدای دوران دفاع مقدس این شهرستان را بیش از ۱۸۰ نفر برشمرد.

نصرالله به برگزاری بزرگداشت های مختلف به مناسبت یاد و خاطره این شهدا اشاره کرد و از اجرای مراسم سالگردی در صبح ۱۸ دی ماه برای سه جوان شهید پیش از انقلاب شهرری بر سر مزار آنان در قطعه ۲۱ بهشت زهرا (س) و مراسمی در بعد از ظهر همان روز از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مسجد خاتم النبیین (ص) خبر داد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری یکی از شهدای شاخص این شهرستان را پاسدار شهید وحید زمانی نیا از همراهان سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و مراسم بزرگداشت وی را ۱۶ دی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل مزار مطهر شهید واقع در شبستان امام خمینی (ره) آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) اعلام کرد.

وی شهید شاخص دیگر این شهرستان را از میان شهدای هسته ای و شهید قشقایی معرفی کرد و از برپایی مراسم بزرگداشتی بر سر مزار این شهید راه علم و فناوری هسته ای در صحن باغ توتی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز ۲۲ دی خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار