تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فروردین 1402 - 2:05
514 بازدید
کد خبر : 4352

فرماندار ویژه ری:

رسالت اصلی رسانه بیان واقعیت ها و مطالبات مردمی است

رسالت اصلی رسانه بیان واقعیت ها و مطالبات مردمی است
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رسالت اصلی و حقیقی رسانه بیان واقعیت ها و مطالبات مردم است نه آنکه به صرف داشتن تریبون بر طبل اختلافات و تفرقه‌افکنی ها بکوبد. 

آوای ری آنلاین: حمید زمانی شامگاه سه شنبه با بیان این مطلب اعلام کرد: امشب شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت بزرگ مرد مظلوم تاریخ امیرالمؤمنین علی (ع) است، شخصی که با تیغ جهل به شهادت رسید.

وی اذعان داشت: امروز در دولت سیزدهم حجت الاسلام رئیسی گویا تاریخ تکرار می شود و عده ای به صرف دسترسی به رسانه های محلی، به خود اجازه انتشار هر مطلب دروغ یا اغراق آمیزی را می دهند و به هیچ عنوان به تبعات آن نمی اندیشند.

زمانی با تاکید بر اینکه اگر فرصت بهره گیری از رسانه که به دست عده ای افتاده و باید از آن برای بیان حقایق استفاده کنند، در جای صحیح و برای نشر حقایق استفاده نشود، آسیب زا خواهد بود تصریح کرد: حقیقتا نه فقط در مورد رسانه ها که در هر زمینه ای، سودجویی از موقعیت ها برای بی انصافی در بیان حقایق و نشر اکاذیب تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد که بدترین آن از دست رفتن اعتماد و امید مردمی است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: برخی رسانه های محلی با به کارگیری تعابیر کذبی چون زمستان گرم، انتصابات سفارشی و عجولانه، چهارشنبه سیاه، مدیران فسیلی و امثال آن هیچ دستاوردی غیر از تضعیف جایگاه حاکمیتی دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی و لطمه زدن به اعتماد و امید مردم ندارند.

وی بیان کرد: اینگونه شایعات و تعابیر که جبران لطمات آن مستلزم صرف زمان و هزینه کلانی است، غیر از ایجاد دست انداز و مانع تراشی در مسیر پر شتاب شهرستان هیچ ثمره ای ندارد در حالی که بنا بر فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ما مکلف به انجام کار هستیم و چنین شایعات و مطالب غیر مستندی، خللی در انگیزه و تلاش انقلابی ما ایجاد نمی کند.

زمانی اضافه کرد: قطعا حافظه مردم متدین شهرستان ری نیز تاکنون شاهد بوده که خدمتگزاران آنان تمام تلاش خود را برای ایجاد آسایش و رفاه شهروندان محترم بکار برده اند و از طرفی تمامی مطالب ناصحیح و شایعات منتشر شده از سوی برخی رسانه های محلی، هیچ پشتوانه ای از حقیقت نداشته و وعده های داده شده آنها محقق نشده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در این شب های عزیز از خداوند متعال توفیق رعایت انصاف در بیان حقایق و دلسوزی برای خدمت به مردم را برای همه تلاشگران این شهرستان خواهانم و البته در این بین نقش دستگاه های نظارتی شهرستان در شفاف سازی و راستی آزمایی اخبار برخی رسانه ها که خواسته یا ناخواسته در پازل دشمن بازی می کنند، بسیار تعیین کننده و بازدارنده خواهد بود تا بیش از این موجبات لطمه زدن به اعتماد مردمی ایجاد نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار