تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 23:21
1391 بازدید
کد خبر : 986

رایحه خوش جشن و شادی در کهریزک، وزیدن گرفت

رایحه خوش جشن و شادی در کهریزک، وزیدن گرفت
فرهاد و عزیزه که سالیان زیادی است خاطر یکدیگر را می خواهند، می روند تا کلبه کوچک عاشقانه خود را بنا کنند.

عزیزه و فرهاد، دو عزیز کهریزکی می روند تا وعده و وعید های عاشقانه خود را به واقعیت تبدیل کنند. به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ رایحه جشن و سرور آنهم از نوع عروسی در آسایشگاه خیریه کهریزک وزیدن گرفته است.

فرهاد و عزیزه که سالیان زیادی است خاطر یکدیگر را می خواهند، می روند تا کلبه کوچک عاشقانه خود را بنا کنند. معصومه جعفری راد مدیر امور اجتماعی آسایشگاه با اعلام این خبر مسرت بخش، ادامه داد: مدتها بود که از قصه عاشقی این دو عزیز معلول آسایشگاه اطلاع داشتیم، اما شرایط به گونه‌ای نبود که بتوان پاسخ مثبت به خواسته دل آنان بدهیم.

وی افزود: در نهایت با ارزیابی های انجام شده و محقق شدن آرزوهای این دو عزیز عاشق، بر آن شدیم تا مقدمات ازدواج آنان را با مجوز رسمی مدیر آسایشگاه فراهم نماییم تا خواسته دل این گرامیان به زودی زود محقق شود.

وی درباره چگونگی پیگیری مقدمات ازدواج عزیزان معلول نیز گفت: با کمک خیرین و نیکوکاران مشغول تهیه مایحتاج زندگی زوج خوشبخت آینده کهریزک هستیم، البته هنوز در ابتدای راهیم و تا تکمیل شدن اسباب زندگی توسط یاران مهربان و نیک اندیش که اعلام آمادگی می کنند، قطعاً مدتی زمان می برد اما به خوبی می دانیم که هیچ کار خیری به تأخیر نمی افتد.

مدیر امور اجتماعی آسایشگاه، شهرک مسکونی معلولین را مقصد اقامت دائم زوج خوشبخت کهریزک اعلام و تصریح کرد: با خواست خدا و در آینده ای نزدیک، جشن ازدواج فرهاد و عزیزه را در کهریزک شاهد خواهیم بود و از هم اکنون برای خوشبختی آنان، دعای خیر به درگاه خداوند مهربان می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار