تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 0:10
396 بازدید
کد خبر : 4273

دورهمی صمیمانه فرماندار ویژه ری با خبرنگاران

دورهمی صمیمانه فرماندار ویژه ری با خبرنگاران
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به بهانه فرا رسیدن سال نو نشستی صمیمی و خودمانی با خبرنگاران داشت.

آوای ری آنلاین: نشست پایان سال خبرنگاران با فرماندار ویژه شهرستان ری در حالی برگزار شد که نمایندگان اصحاب رسانه مطالبات خود را به صمیمت هرچه تمام با سکاندار قبله تهران درمیان گذاشتند.

این نشست که با همکاری فرمانداری ویژه ری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه، شورای هم اندیشی خبرنگاران ری و خانه مطبوعات شهرستان برگزار شد، فرصتی بود تا خبرنگاران و مسئولان شهرستان بی پرده به بیان مطالبات و دستاوردهای همدیگر بپردازند.

حمید زمانی فرماندار ویژه ری در همین زمینه اعلام کرد: امسال زیباترین خاطراتم در کنار شما خبرنگاران رقم خورد و سالی سرشار از اتفاقات منحصر به فرد و ماندگار برای قبله تهران به ثبت رسید.

وی عملکرد رسانه ها را طی سال جاری موجب انعکاس خدمات و اقدامات دولت برای مردم دانست و ثمره این همکاری و مشارکت را افزایش رضایت مردم و امیدواری آنان نسبت به خدمات و تلاش های دولتمردان برشمرد.

حسین زاده از اعضای هیات امنای شورای هم اندیشی خبرنگاران شهرستان ری در ابتدای این نشست صمیمی، رو به فرماندار شهرستان گفت: ما برای سال بعد، هفت سین رسانه ای می خواهیم، سین سلامت با تامین بیمه خبرنگاران، سین سفر با فراهم سازی زمینه سفر خبرنگاران به عتبات عالیات، سین سرای قلم برای متمرکز سازی فعالیت رسانه ها، سین سرا برای خود خبرنگاران با ایجاد بستر صاحب خانه شدن، سین سهمیه های قانونی از خدمات دولتی، سین سهام عدالت و سین سواد رسانه ای برای مدیران و مسئولان.

محمد بشارت معاون عمرانی فرمانداری ری در پی طرح این مطالبات گفت: با وزیر راه و شهرسازی مکاتباتی در زمینه تامین زمین در تمامی شهرهای این شهرستان انجام گرفت که در صورت پاسخ به این مکاتبات، می توان بخشی از این زمین ها را برای تامین اراضی مورد نیاز خانه مطبوعات در نظر گرفت.

بشارت این مطلب را نیز مورد تاکید قرارداد که برای بهره گیری از این زمین ها باید شرایط مورد نظر دولت در اختصاص سهمیه منازل مسکونی در متقاضیان نیز وجود داشته باشد.

لازم بذکر است در این نشست صمیمی معاونین فرماندار، رؤسای برخی ادارات فرمانداری و بخشداران نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار