تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 10:20
393 بازدید
کد خبر : 4077

دستگیری سارقان ویلاهای شهرری/ ۱۵ مال باخته شناسایی شد

دستگیری سارقان ویلاهای شهرری/ ۱۵ مال باخته شناسایی شد
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه ای خانه های ویلایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۵ مال باخته شناسایی شدند.

آوای ری آنلاین: سردار دوستعلی جلیلیان در این باره بیان کرد: با وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های ویلایی کهریزک، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران واحد تجسس کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی و کشف سرنخ های به دست آمده در صحنه های سرقت و همچنین شیوه و شگرد خاص سارقان، سرانجام رد پای ۲ سارق سابقه دار در این پرونده ها به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره تحقیقات تکمیلی پلیس در این زمینه افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان با اقدام عملیاتی پلیس هر ۲ متهم در مخفیگاهشان دستگیر شد و در بازدید از محل مقادیری اموال مسروقه شامل کشف و به همراه متهمان به مقر انتظامی انتقال یافت.

این مسئول انتظامی از اعتراف متهمان ضمن رویارویی با ادله محکم پلیس خبر داد و بیان داشت: متهمان در پی جویی های انتظامی به ۱۵ فقره سرقت معترف و با تحقیقات تکمیلی پلیس کلیه مال باختگان شناسایی شده اند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند از شهروندان درخواست کرد: برای پیشگیری از سرقت اماکن و مشاعات توصیه های ایمنی را رعایت کرده و هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازداشت سارقان اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی در محدوده قلعه نو خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار جلیلیان توضیح داد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و به سرقت رفتن اموال موجود در مشاعات ساختمان های مسکونی در محدوده قلعه نو، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران کلانتری ۲۱۱ با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی ۲ سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان به همراه مقادیری اموال مسروقه از قبیل پمپ آب و تاسیسات موتورخانه و یک قبضه سلاح سرد (قمه) دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه جرمی بوده که در مواجهه با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس به بزه انتسابی مبنی بر ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در محدوده قلعه نو اعتراف کردند.

جلیلیان گفت: تکمیل جزئیات پرونده در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

اتصال برق در یک کارخانه شهرک صنعتی نصیرآباد 

بر اساس اعلام رسانه های محلی ، مدیر شهرک صنعتی نصیرآباد با اشاره به حریق در یکی از کارخانه های واقع در این شهرک، گفت: متاسفانه آتش به یک کارخانه تولیدی صنایع چوبی بیش از ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

احمد باقری کیا با اعلام جزئیات این حادثه، گفت: صبح امروز حدود ساعت ۹.۳۰، کارخانه تولید مصنوعات چوبی و صندلی فاما در شهرک صنعتی نصیرآباد دچار حریق شد که با ۶ دستگاه تانکر آب و ۳۰ آتش نشان پس از ۳ ساعت تلاش مهار شد.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه حادثه در کارگاه رنگ کاری اتفاق افتاده است به احتمال زیاد، اتصال برق و رسیدن گازهای قابل اشتعال که از تبخیر ایجاد می شود، باعث این اتفاق شده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار