تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 23:11
762 بازدید
کد خبر : 1917

استاندار تهران:

حل مساله مردم اولویت اصلی فرمانداران در استان تهران باشد

حل مساله مردم اولویت اصلی فرمانداران در استان تهران باشد
مطالبه جدی ما از فرماندار شهرستان ری بهره گیری از ظرفیت جوانان در مجموعه مدیریتی شهرستان در کنار دیانت و بومی بودن و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و پاکدستی است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه نباید میان مردم و فرمانداران فاصله ای وجود داشته باشد گفت: حل مساله مردم در اولویت اصلی فرمانداران در استان تهران باشد.

محسن منصوری در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ری که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تالار شیخ صدوق برگزار شد اظهار داشت: مردم خطه ری جزو نجیب‌ترین و وفادارترین مردم در حفظ و تحکیم نظام اسلامی هستند.

وی سپس با اشاره به تعهد و تلاش فرماندار سابق ری در پیشبرد طرح توسعه این شهرستان بیان کرد: حدود پنج ماه افتخار همکاری با توکلی کجانی در مجموعه استانداری را داشتم و حقیقتاً ایشان را فردی پرتلاش، جدی و مسلط به اصول و مبانی کار در مجموعه وزارت کشور و همچنین دارای ذهن مهندسی و مبادی آداب دیدم.

منصوری ادامه داد: در ابتدای تصدی اینجانب در استانداری تهران برخی از بزرگان شهرستان ری تقاضا داشتند که در جا به جایی فرماندار ری تعجیل نشود؛ لذا مشورت با بزرگان را پذیرفتم و البته پشیمان هم نیستم و دکتر توکلی تا آخرین لحظه حضور پیگیر رفع مشکلات مردم بودند.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به انتصاب فرماندار جدید ری گفت: انتصاب فرماندار ری حاصل رفاقت‌هایی است که در متن مبارزات انقلابی و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی شکل گرفته است، ایشان از هر نظر فردی صالح و انقلابی و پای اصول ایستاده هستند و امیدوارم در پایان دوره مسئولیت ایشان در شهرستان ری مردم شریف و نجیب این شهرستان ثمره خدمات ایشان را ببینند.

منصوری سپس با بیان اینکه فرماندار جدید شهرستان ری خوشبختانه مسلط به حوزه‌های امنیتی است، گفت: می‌دانیم که مهم‌ترین وظیفه فرماندار در شهرستان تأمین امنیت است و شخصاً با فرماندار جدید شهرستان ری همچون سایر فرمانداران عهدی داریم و آن عهد خدمت بی منت و نوکری مردم است.

وی سپس خطاب به فرماندار شهرستان ری بیان کرد: مطالبه جدی ما از فرماندار شهرستان ری بهره گیری از ظرفیت جوانان در مجموعه مدیریتی شهرستان در کنار دیانت و بومی بودن و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و پاکدستی است.

استاندار تهران ادامه داد: فرمانداران باید محور وحدت و همدلی بین بدنه اجرایی دولت در شهرستان‌های استان باشند و باید از ری در پیگیری مطالبات اصلی مردم صدای وحدت و همگرایی بشنویم و در این راستا فرماندار جدید این شهرستان از این جنس است.

وی ادامه داد: فرمانداران اگر مراقب گلوگاه انتصابات نباشند بعداً نمی‌توانند با نظارت مشکلات ناشی از انتصابات نادرست را برطرف کنند؛ فرمانداران اگر مراقب گلوگاه انتصابات نباشند بعداً نمی‌توانند با نظارت مشکلات ناشی از انتصابات نادرست را برطرف کنند؛ البته شأن نظارت یکی از شئون و وظایف فرمانداران است اما اگر مراقب انتصابات نباشیم قطعاً به مشکل خواهیم خورد.

استاندار تهران همچنین یادآور شد: اگر خدمت مخلصانه و مؤمنانه به مردم داشتیم و در میان مردم بی واسطه حضور داشتیم یعنی نقطه وصل نظام و مردم هستیم و اگر بین مدیر و مردم خدای نکرده فاصله‌ای بیفتد در حکم خسارت محض است.

منصوری با بیان اینکه موضوع نظارت دقیق و صحیح یکی دیگر از مطالبات ما از فرماندار ری است گفت: در تهران بی نهایت پروژه اجرا شده است که بعضی از این طرح‌ها به دلیل کمبود منابع مساله دار می‌شوند و مطالبه ما این است که فرمانداران با نظارت جدی اجرای طرح‌های نیمه کاره را به سرانجام برسانند.

استاندار تهران در پایان با اشاره به موضوع سایت آرادکوه به عنوان یکی از معضلات مردم ری خاطرنشان کرد: این موضوع باید در فضایی کارشناسی و همراه با تعامل با شهرداری تهران حل و فصل شود./ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار