تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 13:56
448 بازدید
کد خبر : 4022

حضور فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش خاوران و بهره برداری از پروژه های عمرانی

حضور فرماندار ویژه شهرستان ری در بخش خاوران و بهره برداری از پروژه های عمرانی
حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی باحضور در بخش خاوران تعدادی از پروژه های عمرانی را به بهره برداری رساندند یا عملیات اجرایی آنها را آغاز کردند.

آوای ری آنلاین: زیر سازی جدول گذاری و آسفالت خیابان قدیمی روستای محمود آباد بخش خاوران با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان و با مشارکت شورای اسلامی بخش و صنعتگران منطقه یکی از پروژه های قابل بهره برداری به دست فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود.

جابجایی تاسیسات برق راه ارتباطی روستای قاسم آباد تهرانچی از دیگر پروژه ها بود که عملیات اجرای آن با پیش بینی اعتبار یک میلیون و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار آغاز شد.

تکمیل و مرمت مقبره شهدای مدافع حرم عباس آباد علاقبند با صرف اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان نیز به دست مسئولان حاضر در بخش خاوران به بهره برداری رسید.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه در مسیر دسترسی به روستای توتک این بخش حاضر شد و آسفالت این مسیر به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر و به عرض ۶ متر با اعتبار صرف شده پنج میلیارد تومانی را بهره برداری رساند.

آسفالت منطقه حصار امیر در مرز میان شهر قیامدشت و شهرستان پاکدشت مقصد دیگر فرماندار ویژه ری بود تا عملیات عمرانی فاز دوم آن با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره برداری برسد.

بازدید از هنرستان فخر صادق که با مشارکت شهرداری قیامدشت و خیر مدرسه ساز احداث شده و هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، دیگر برنامه زمانی در سفر به بخش خاوران بود.

خشت گذاری سوله ورزشی یکی از آموزشگاه های شهر قیامدشت نیز پروژه بعدی فرماندار ویژه شهرستان ری بود، پروژه خیرسازی که برای اجرای آن پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

زمانی در ادامه در مراسم کلنگ زنی ساختمان بخشداری خاوران حضور یافت، برای اجرای این پروژه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری از سوله پایش تصویری شهر قیامدشت نیز بازدید کرد، پروژه ای که برای آن « سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده و در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته مسئولان قیامدشت تا ۲ ماه آینده بهره برداری می رسد.

بازدید از طرح ممیزی و رونمایی از محدوده حریم شهر قیامدشت مقصد نهایی زمانی بود که وی در این بازدید در جریان نحوه تفکیک اسناد و شناسایی املاک با کاربری های تعیین شده قرار گرفت.

برای طرح ممیزی و تعیین محدوده حریم ۹ میلیارد تومان شهرداری قیامدشت هزینه کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار