تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 21:16
2260 بازدید
کد خبر : 3419

فرماندار ویژه شهرستان ری:

تمامی شهدا و الگوهای اسلامی تربیت شده کتابی مانند قرآن هستند

تمامی شهدا و الگوهای اسلامی تربیت شده کتابی مانند قرآن هستند
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمامی شهدا و الگوهای بزرگی مانند شهید سلیمانی و امام خمینی(ره) تربیت شده کتاب بزرگی مانند قرآن کریم هستند.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در مراسم بازدید از رونمایی کتاب زندگینامه شهید زمانی نیا و در جمع نویسندگان شهرری اعلام کرد: افتخار می کنیم امت پیامبری هستیم که معجزه اش کتاب بود، ما امت کتاب هستیم و نخستین دستوری که خداوند به پیامبر اکرم(ص) داد، خواندن بود.

وی اضافه کرد: هر کسی که با کتاب انس گرفت عاقبت بخیر می شود، ما همه تربیت شده کتاب هستیم و شکی در آن نیست.

زمانی ادامه داد: گاهی یک کتاب کوچک، مانند سوزن بانی است که مسیر قطار با آن عظمتی را تغییر می دهد و تعیین می کند. فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه برخی کتاب ها زندگی انسان را تغییر می دهند، قرآن کریم را بزرگترین کتابی دانست که تغییر دهنده سرنوشت و سبک زندگی انسان است.

وی مهمترین تاکید خداوند در چنین کتابی را پرهیز از نا امیدی و تکیه به خداوند متعال برشمرد و بیان کرد: این مکتب و درس، این انسان ها، الگوهایی مانند شهدا که همگی نور واحد هستند از چنین چشمه ای آب معرفت نوشیده اند.

زمانی افزود: در وجود امام راحل (ره) نیز ناامیدی نبود وقتی در سختی ها به سراغش می رفتند می گفت مانند کسی که به دیواری تکیه داده باشد، به خداوند تکیه داده ام. چنین افرادی نا امیدی در وجودشان نبود.

فرماندار ویژه شهرستان ری اذعان کرد: جایگاه نویسنده و کسانی که قلم به دست می گیرد و می نویسد را هیچ کس نمی تواند ترسیم کند، این دین ماست که این میزان به کتاب و کتابخوانی، کسب سواد و معرفت احترام می گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار