تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 10:37
381 بازدید
کد خبر : 4087

استاندار تهران:

ترویج فرهنگ زکات نیازمند اقدامات گسترده رسانه ای است

ترویج فرهنگ زکات نیازمند اقدامات گسترده رسانه ای است
استاندار تهران گفت: ترویج و توسعه فرهنگ زکات در جامعه نیازمند اقدامات رسانه ای و تبلیغی گسترده ،هدفمند و با محتوا در این حوزه است.

آوای ری آنلاین: علیرضا فخاری در جشنواره علمی و ترویجی زکات استان تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گسترش فریضه بزرگ و الهی زکات را نیازمند ترویج این فرهنگ در بین مردم دانست و گفت : باید در این خصوص برنامه ریزی کنیم و اگر موضوع زکات را بعنوان اصلی اساسی پذیرفته ایم، قطعا شاهد پدیده انفاق بی منت در جامعه خواهیم بود.

فخاری ادامه داد :زکات این امکان را به ما می دهد که با همدلی به مسئولیت اجتماعی خود در قبال اقشار ضعیف جامعه عمل کنیم و البته این امر نیازمند تبلیغات گسترده و دارای محتوا می باشد.

وی افزود :در این جشنواره که فرمانداران استان حضور دارند و بعنوان نایب رییس شورای زکات در شهرستان فعالیت می کنند باید رویکرد جدی و جدید نسبت به ترویج فرهنگ زکات در شهرستان متبوع خود داشته باشند.

استاندار تهران ادامه داد :اگر بتوانیم به درستی فرهنگ زکات را در جامعه ترویج دهیم و مردم با برکات این اصل دین آشنا شوند دیگر نیازمند دخالت ارکان دولت در زکات نیستیم و از طریق شبکه سازی مردمی این امر محقق می شود.

جشنواره علمی و ترویجی زکات با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی چراغی امام‌جمعه شهرستان ری و رئیس شورای زکات استان تهران ، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ، نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و سایر مسئولان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار