تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 10:10
347 بازدید
کد خبر : 4071

خطیب جمعه شهرری:

بزرگترین افتخار پاسداران نامیدن روز میلاد سید الشهدا (ع) به نام آنان است

بزرگترین افتخار پاسداران نامیدن روز میلاد سید الشهدا (ع) به نام آنان است
امام جمعه موقت شهرری گفت: بزرگترین افتخار پاسداران این است که روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار جهان به نام آنان ثبت شده‌است.

آوای ری آنلاین: حجت الاسلام حسین محمد ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری افزود: پاسداران ما باید همانند امام حسین(ع) باشند و رفتار کنند همانگونه که از ابتدا چنین رفتاری را در پیش گرفته اند.

وی یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که به پاسداران در عرصه های مختلف نیاز داشت حضور یافتند و نقش آفرینی کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: پاسداران در شهرها، مرزها، مقابله به برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه و فتنه گران حضور داشتند و به مبارزه با دشمنان پرداختند.

امام جمعه موقت شهرری گفت: بزرگترین افتخار برای جانبازان این کشور نیز همین است که روز میلاد بزرگ جانباز عالم حضرت ابوالفضل (ع) به نام آنان نامگذاری شده است همانگونه که بزرگترین افتخار آزادگان نیز نامیدن روز میلاد حضرت امام سجاد (ع) به نام آنان محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: از این مناسبت ها باید برای بهره گیری بیشتر در راه بندگی خداوند متعال باشد استفاده کرد، چرا که اگر خدا بخواهد به بنده ای خیر برساند عشق به امام حسین(ع) را در دلش می ریزد و محبت زیارت ایشان را در قلبش جاری می کند و ملت ما از عشق و علاقه به این امام بهره مند هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: ماه شعبان دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است و باید از تمام مناسبت های آن برای فیض گرفتن بیش از پیش استفاده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار