تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1400 - 16:41
1244 بازدید
کد خبر : 1755

برگزاری دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در شهرستان ری

برگزاری دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در شهرستان ری
دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در رشته های «مقاله نویسی» و «سواد رسانه ای» ویژه فعالان عرضه رسانه شهرستان ری برگزار شد.

دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در رشته های «مقاله نویسی» و «سواد رسانه ای» ویژه فعالان عرضه رسانه شهرستان ری برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای جهاد تبیین گفت: دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در رشته های «مقاله نویسی» و «سواد رسانه‌ای» ویژه فعالان عرصه رسانه شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در مراسم آموزش خبرنگاری در فرهنگسرای ابوالفتوح رازی اظهار کرد: دوره آموزش تکمیلی خبرنگاری در رشته‌های «مقاله نویسی» و «سواد رسانه‌ای» ویژه فعالان عرضه رسانه شهرستان ری در مجتمع ابوالفتوح رازی واقع در فرهنگسرای ولای شهرری برگزار شد.

وی با اشاره به تجارب خبرنگاران در حوزه رسانه گفت: این دوره آموزشی، در راستای ارتقای سطح علمی و کیفی و با هدف به‌روز شدن خبرنگاران با حضور حدود ۶۰ نفر از اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اشاره به حضور اساتید برجسته دانشگاه‌های تهران در این مراسم، افزود: در این دوره ناصر اسدی مبحث مقاله نویسی و احسان شاه قاسمی نیز مبحث سواد رسانه ای را برای شرکت کنندگان تدریس کردند.

صفوی با بیان اینکه دوره های تکمیلی آموزش خبرنگاری ادامه دارد، تصریح کرد: طی هماهنگی‌های انجام گرفته برای تمام شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد و در فصول بعدی این دوره در سایر بخش‌های شهرستان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات حضرت آقا تلاش می‌کنیم از ظرفیت رسانه‌ها برای تبیین شاخص‌ها و عملکردهای جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

رضا فغانی مسئول خانه مطبوعات شهرستان ری در حاشیه برگزاری این کلاس ها به خبرنگار ما گفت: امروز با توجه به جنگ رسانه ای و دورغ پردازی ها توسط رسانه های بیگانه، باید اصحاب رسانه و خبرنگاران بیشتر از گذشته با علم رسانه و ارتباطات آشنا شوند.

فغانی تاکید کرد: برگزاری دوره های آموزشی باعث به روز شدن خبرنگاران و بالا رفتن سطح سواد رسانه ها می شود و تمام تلاش مجموعه ارشاد و خانه مطبوعات بر این است تا با برگزاری دوره های مختلف خبرنگاری به این مهم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در این دوره شاهد حضور تعداد زیادی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری در این کارگاه بودیم و به درخواست تعدادی از خبرنگاران مبنی بر برگزاری دوره های تکمیلی، امیدواریم بتوانیم دوره ها و کلاسهای بیشتر و بهتری را در جهت بالا بردن سطح عملی این عزیزان برگزار نمائیم.

شایان ذکراست؛ این دوره آموزشی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران و شهرستان ری و مجموعه بخشداری مرکزی ری برگزار شد و قرار است، رشته های دیگر علوم رسانه توسط اساتید نام آشنای عرصه رسانه برای علاقه مندان برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار