تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 21:54
1215 بازدید
کد خبر : 1145

برگزاری دهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه

برگزاری دهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه
دهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه توسط سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به همت گروه‌های جهادی سپاه ری برگزار شد.

دهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه توسط سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به همت گروه‌های جهادی سپاه ری برگزار شد.

سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در مصاحبه با خبرنگار آوای ری آنلاین گفت: در این برهه از زمان و با توجه به مشکلات به وجود آمده برای اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا گروه‌های جهادی در سپاه و بسیج تهیه، بسته بندی و توزیع این بسته‌های کمک معیشتی را مصداق انقلابی گری می‌دانند.

سرهنگ قنبری افزود: در این مرحله از رزمایش تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی شامل بسته‌های مواد غذایی در میان نیازمندان و خانواده کم برخودار شهرستان ری توزیع خواهد شد.

وی ارزش ریالی هر بسته از این کمک‌ها را ۶۰۰ هزار تومان عنوان کرد و اظهار داشت: بر طبق کارگرو‌های تشکیل شده افراد نیازمند واقعی در بخش‌ها جمع‌آوری و بانک اطلاعاتی تهیه شده و این کمک‌ها به دست آنان خواهد رسید.

یاد و خاطره شهدا زینت بخش رزمایش کمک های مومنانه

حسین نصراله رئیس بنیاد شهید شهرستان ری در حاشیه برگزاری دهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه به خبرنگار آوای ری آنلاین گفت: حمایت از خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار با توجه به شرایط اقتصادی امروز یکی از مهمترین مسائل می باشد، که این مهم به همت بسیج و سپاه محقق می گردد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری افزود: در رزمایش کمک های مومنانه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس همیشه زینت بخش این محافل و مجلس بوده و هست و امیدواریم روح بلند مرتبه شهدای گرانقدر از همه عوامل و مجریان این کار خیر راضی باشند.

دهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه گروه‌های جهادی سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) ری در سالن فاطمه الزهرا (س) با حضور سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، نصراله رئیس بنیاد شهید و دیگر مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار