تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 23:03
1286 بازدید
کد خبر : 481

برگزاری آئین شعر حاج قاسم در شهرداری کهریزک

برگزاری آئین شعر حاج قاسم در شهرداری کهریزک
شهردار کهریزک: در تمام جوامع و فرهنگ ها بزرگداشت و زنده نگاه داشتن نام اسطوره ها یک امر بدیهی است و ما نیز از این امر مستثنی نیستیم. بر این اساس وظیفه هر ایرانی است که در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی قدمی در حد توان بردارد.

علی کلهر شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت؛ در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری آئین شعر مکتب حاج قاسم و روایت حبیب به همت واحد فرهنگی شهرداری، یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام را گرامی داشتیم.

کلهر خاطر نشان کرد: در این حرکت فرهنگی اجتماعی، کانون بسیج هنرمندان و حوزه بسیج کارمندی شهید پلارک و انجمن شعرسازمان بسیج هنرمندان استان تهران واحد فرهنگی شهرداری را یاری نمودند.

وی افزود: در تمام جوامع و فرهنگ ها بزرگداشت و زنده نگاه داشتن نام اسطوره ها یک امر بدیهی است و ما نیز از این امر مستثنی نیستیم. بر این اساس وظیفه هر ایرانی است که در راستای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی قدمی در حد توان بردارد.

لازم به ذکر است: این آئین با حضورعلی کلهر شهردار کهریزک وفرمانده بسیج حوزه کارمندی شهید پلارک، دکتر بابایی بخشدار کهریزک ، سرهنگ نادری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران ، سرهنگ کاشفی فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) و سروان اسدالهی فرمانده سپاه حوزه ۴۵۵ حضرت روح الله و آقای باقر صمدی دبیر برگزاری مسابقه شعر مکتب حاج قاسم و عصر شعر روایت حبیب برگزار گردید و در پایان این جشنواره که با استقبال ویژه جوانان و علاقه مندان به شعر و ادب روبرو شد؛ از شعرای برتر و متعهد انقلابی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار