تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 0:21
3183 بازدید
کد خبر : 3139

فرماندار شهرستان ری:

برخی از مردم فشافویه از حداقل های امکانات ارتباطی برخوردار نیستند

برخی از مردم فشافویه از حداقل های امکانات ارتباطی برخوردار نیستند
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: برخی از مردم بخش حسن آباد فشافویه حداقل ترین امکانات ارتباطی از جمله تلفن ثابت را در اختیار ندارند.

حمید زمانی در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی بخش حسن آباد فشافویه با تعدادی از مسئولان شرکت مخابرات از قطع و وصل مستمر تلفن ثابت، آنتن دهی نامناسب تلفن های همراه، راکد و غیر فعال بودن دفاتر خدمات مخابراتی، گلایه مندی مستمر مردم از خدمات این شرکت و نبود امکان واگذاری اشتراک جدید به متقاضیان گلایه کرد و خواستار مشارکت همکاری مسئولان مخابراتی شد.

وی با اشاره به محدودیت های بخش حسن آباد فشافویه افزود: کل مجموعه حاکمیت به دنبال رفع مشکلات مناطق کمتر برخوردار است و فشافویه نیز نیاز به توجه بیشتر دارد.

زمانی با بیان اینکه حسن آباد فشافویه از مجموعه جذابیت ها فقط شهرک صنعتی را دارد یکی از علل محرومیت این منطقه را نبود با کمبود منابع آبی برشمرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یکی از الزامات توسعه این بخش را بهبود راه های ارتباطی آن دانست و گفت: اکنون یکی از محدودیت هایی که منجر به نارضایتی مردم ساکن بخش حسن آباد فشافویه شده دسترسی سخت به خطوط ارتباط مخابراتی است.

وی اعلام کرد: برخی مناطق در این بخش حتی تا چند روز با قطعی تلفن ثابت مواجه هستند و این مساله منجر به نارضایتی و گلایه مندی اهالی بخش حسن آباد فشافویه شده است.

هادی حسینخانی بخشدار حسن آباد فشافویه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به سکونت ۴۵ هزار نفر از ایرانیان در این بخش و به همین میزان جمعیت اتباع بیان کرد: در تمام بازدید های میدانی و ملاقات های مردمی و میزخدمت، از دغدغه های همیشگی مردم، مشکلات مربوط به حوزه مخابرات و تلفن است.

وی تاکید کرد: نارضایتی از مخابرات با اختلاف زیاد از دیگر بخش ها، بیشترین میزان را دارد و تمامی آن به علت قطع و وصل مکرر خطوط تلفن ثابت، آنتن دهی دشوار تلفن های همراه و محدودیت در عرضه اشتراک جدید به متقاضیان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار