تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 16:06
1172 بازدید
کد خبر : 1840

بازداشت زنان جیب بر بازار شهرری

بازداشت زنان جیب بر بازار شهرری
۸ زن جیب بر که در محدوده بازار شهرری از مردم سرقت می‌کردند با تلاش پلیس دستگیر شدند.

۸ زن جیب بر که در محدوده بازار شهرری از مردم سرقت می‌کردند با تلاش پلیس دستگیر شدند.

روزنامه ایران نوشت: رسیدگی به این پرونده از ۲۹ مهرامسال در حالی آغاز شد که فردی با شکایت به پلیس مدعی بود مورد سرقت از سوی جیب‌برها قرار گرفته است. پس از آن پرونده برای تحقیقات و شناسایی عامل یا عاملان سرقت به پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت فرستاده شد. مالباخته در توضیح ماجرا به مأموران آگاهی گفت: در بازار شهرری درحال خرید بودم که متوجه شدم کارت عابربانکم سرقت شده و دقایقی بعد هم مبلغ ۴۲ میلیون تومان از حسابم کسر شد.

در ادامه مأموران پایگاه برای بررسی میدانی و کشف سرنخ از سارق یا سارقان به محل‌های تردد مالباخته در بازار شهرری مراجعه و طی بازبینی دوربین‌های مداربسته مسیرهای تردد مالباخته مشاهده کردند که ۲ زن در حال تعقیب شاکی بوده‌اند و وقتی وی وارد مغازه‌ها می‌شده آنها نیز وارد شده و هنگام خرید شاکی و زمانی که رمز کارت خودش را به فروشنده می‌گفت آنها نیز از رمز اطلاع پیدا کرده و سپس در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت کارت عابربانک شاکی کرده‌اند.

سرهنگ حیدر گودرزی رییس پلیس آگاهی شهرستان ری در این باره گفت: پس از آن چندین مورد سرقت به همین شیوه اعلام شد و مأموران با تجمیع و بررسی سوابق و تصاویر به‌دست آمده از صحنه‌های سرقت موفق شدند باند ۸نفره زنان سارق را شناسایی و بازداشت کنند. متهمان پس از دستگیری به بیش از ۳۵ فقره سرقت در بازار شهرری و محوطه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعتراف کردند. اعضای این باند در مجموع بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان سرقت کرده بودند که همه مالباختگان شناسایی شدند و پرونده برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار