تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 2:11
1208 بازدید
کد خبر : 827

انهدام باند سارقان دریچه های فاضلاب

انهدام باند سارقان دریچه های فاضلاب
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان دریچه های فاضلاب این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به 40 فقره سرقت معترف شدند.

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه های فاضلاب در محدوده شهرستان ری، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار کلانتری ۱۳۱ شهر ری قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۱ شهرری با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی و با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند و پس از هماهنگی های قضائی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش  دستگیر وبه کلانتری ۱۳۱ انتقال یافت.

 

۴۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب در محدوده شهرری

این مقام انتظامی در ادامه اعلام داشت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه انتسابی با همکاری ۲ همدستش اعتراف و ماموران موفق شدند در ادامه بررسی های پلیسی مخفیگاه همدستان سارق را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی این ۲ سارق را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهمان با جانمایی محل های سرقت به ۴۰ فقره سرقت دریچه فاضلاب در محدوده شهرری، دولت آباد و نقاط دیگر اعتراف کردندوپس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار