تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 - 17:39
458 بازدید
کد خبر : 3951

حجت الاسلام قاضی عسکر:

انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود

انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود
تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود که با حضور امام راحل رقم خورد و با راهنمایی بنیانگذار کبیر انقلاب قدم به قدم پیش آمد و به پیروزی رسید.

آوای ری آنلاین: حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در همایش ری و انقلاب اسلامی با محوریت مبارزات دانشجویی افزود: قبل از پیروزی انقلاب وضعیت کشور به گونه ای بود که شاه از خود اختیاری نداشت و قدرت های شیطانی در عزل و نصب آنان دخیل بودند و کشور نیز در شرایط بسیار خطرناکی به سر می برد.

وی یادآورشد: در ایران دشمنان نتوانستند به اهداف خود برسند، هدفی که در ترکیه و با استقرار دولت آتا ترک آن را پیاده کنند.

قاضی عسکر اظهارداشت: غارت اموال عمومی نیز ویژگی دوم آنان بود که اموال کشور را بردند و به جای آن سلاح ها و ادوات نظامی دادند که حتی نظامیان نیز در مواقع لزوم نمی توانستند از آن استفاده کنند.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: ۴۵ هزار مستشار آمریکایی در ایران زندگی و به شدت ملت ایران را تحقیر می کردند و در قالب کاپیتولاسیون نیز امنیت قضایی داشتند، مردمی که از مردم و دولت ایران حق توحش می گرفتند.
وی خاطر نشان کرد: اختناق شدید و شنکجه انسان های آزادی خواه دیگر ویژگی حکومت ستم شاهی بود که فجایع بسیاری از شکنجه های آن دوران به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه کشور در آن دوران غرق در فحشا و فساد بود ادامه داد: فقر و بیماری های فراوان در کشور غوغا می کرد در حالی که از کمبود شدید خدمات و امکانات درمانی رنج می برد.

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در حالی که ملت در اوج فقر و ناداری بود, حاکمیت جشن های ۲۵۰۰ ساله با هزینه های گزافی اجرا می کرد و کشور استقلال و اختیار کافی از خود نداشت.

وی اضافه کرد: ایران در گذشته در هر جنگی بخشی از خاک خود را از دست داد در حالی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود درگیری در هشت سال جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد.

حجت الاسلام قاضی عسکر اعلام کرد: امام خمینی(ره) مرگ کمونیست را در کاخ کرملین با نامه تاریخی خود اعلام کرد و این چنین اقتدار ایران اسلامی را با حفظ استقلال کشور، به رخ جهانیان کشید.

تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: از جوانان استدعا دارم که تاریخ انقلاب اسلامی را بخوانید و با شرایط پیش از انقلاب مقایسه کنید تا با یک شعار شما را فریب ندهند.

وی افزود: ما نباید فقط به گذشته افتخار کنیم بلکه باید متوجه مشکلات کنونی کشور باشیم، متفکران جامعه کنار هم بنشینند و برای مشکلات کنونی کشور راه حل بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار