تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 20:29
1134 بازدید
کد خبر : 1467

فرماندار ویژه شهرستان ری:

امروز هر کسی به دنبال آزادی خواهی است، الگویش جمهوری اسلامی می باشد

امروز هر کسی به دنبال آزادی خواهی است، الگویش جمهوری اسلامی می باشد
حسین توکلی کجانی: امروز هر کسی به دنبال آزادی خواهی است، الگویش جمهوری اسلامی می باشد.

بمناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل تالار خدمت فرمانداری برگزار شد.

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ری گفت: در چهل و سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میگذرد، توفیقات خوبی در کشور داشتیم و در خیلی از حوزه ها در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

توکلی افزود: امروز هر کسی به دنبال آزادی خواهی است، الگویش جمهوری اسلامی می باشد.

فرماندار ری اظهار داشت: یکی از نکته های مهمی که ما پیگیر هستیم این است که بتوانیم بر اساس میزان‌جمعیت بتوانیم سرانه هایمان را نیز افزایش دهیم.

وی افزود: ما اگر بتوانیم آثار تاریخی شهرستان را توسط سرمایه گذاران احیاء کنیم‌می توانیم اشتغالزایی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

معاون استاندار تهران گفت: در شهرها و نقاط روستایی پیرامون شهرستان امکانات ورزشی خوبی داریم ولی در مرکز شهرستان کمبودهای زیادی داریم.

وی اضافه کرد: ۲ کلانتری در شهرک صنعتی شمس آباد فشافویه و محله علائین شهرری به زودی افتتاح خواهد شد.

توکلی عنوان کرد: ساماندهی کودکان کار را در دستور کار داریم و قرارگاه خدمات اجتماعی در این رابطه هر هفته تشکیل می شود. در راستای شعار سال، روزهای شنبه را در خدمت تولید کننده ها هستیم و ستاد تسهیل را تشکیل داده و از واحدهای تولیدی بازدید می نماییم.

وی افزود: ری همیشه در خصوص اشتغالزایی در رتبه ها ۱۰ به بالا بود ولی در ۳ سال اخیر رشد ۲۰۳ درصدی در اشتغال را داشتیم. واحدهای تولیدی که در شهرستان ری تعطیل و راکد بودند و مشکلات اقتصادی و بانکی داشتند،  پیگیری هایی صورت گرفت و تعدادی از آنها به چرخه تولید بازگشتند.

فرماندار ری اظهار کرد: در بحث ایجاد شهرک صنعتی خاوران، مقدمات زیست محیطی و تصویت آن در هیات دولت صورت گرفته و انشاالله بتوانیم آن را اجرایی کنیم . این شهرک ۳۴۰ هکتار است و امیدواریم واحدهایی که آلاینده نیستند در این شهرک استقرار دهیم.

وی در پایان گفت: مطالعات احداث خط ریل آهن برای شهرک صنعتی شمس آباد در حال انجام است و با احداث این خط خیلی از مشکلات تولید کننده های این شهرک رفع خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار