تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 22:04
1319 بازدید
کد خبر : 2680

فرماندار ویژه شهرستان ری:

افتتاح مرکز مهارت آموزشی موجب رشد صنعت در شهرستان خواهد شد

افتتاح مرکز مهارت آموزشی موجب رشد صنعت در شهرستان خواهد شد
حمید زمانی: فرق جامعه پر افتخار و عقب افتاده در بهاء دادن و پرورش جوانان و نخبگان آن کشور می باشد.

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، میمنت آبادی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه ای کشور، نریمانی راد رئیس واحد و باحضور جمعی از معاونین سازمان فنی و حرفه ای تهران و مسئولین دانشگاهی افتتاح و راه اندازی شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با اشاره به ظرفیت های شهرستان ری بیان کرد: ری، از کهن‌ترین شهرهای باستانی ایران است و در طول تاریخ از اهمیت فراوانی برخوردار است و رجال سیاسی و عالمان مسلمان بسیاری از جمله ابوالفتوح رازی، محمد بن زکریای رازی، شیخ صدوق در آن پروش یافته اند.

زمانی با اشاره به اهمیت مهارت و آموزش در جامعه شناسی تطبیقی بیان داشت: فرق جامعه پر افتخار و عقب افتاده در بهاء دادن و پرورش جوانان و نخبگان آن کشور می باشد.

ایشان در ادامه افزود: وجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) در شهرستان ری و استادان و کارکنان مجرب آن و شهرک صنعتی شمس آباد افتخاری برای این شهرستان است و خوشبختانه با رویکرد این واحد دانشگاهی در زمینه مهارت و کارآفرینی می توان نیاز صنعت و جامعه را با تربیت دانشجو و فارغ التحصیل متبحر مرتفع ساخت.

وی تأکید کرد: صنعت منتظر افراد با تجربه هست و مهارت آموزی علاوه بر اثرات روانی مثبتی که در فرد ایجاد می کند به آن اعتماد بنفس نیز می دهد.

حمید زمانی در پایان گفت: ارزیابی یک شهر به مراکز آموزشی فعال آن است و سرمایه گذاری و توجه به آموزش باعث ترقی و آبادانی کشور می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار