تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 11:25
1857 بازدید
کد خبر : 2353

احتکار ۳ هزار کیلو آرد در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهرری

احتکار ۳ هزار کیلو آرد در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهرری
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف سه هزار کیلوگرم آرد یارانه ای در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در محدوده حسن آباد، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در راستای برخورد با محتکران و ناامن کنندگان سفره مردم و انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدهای پلیسی تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد موفق به شناسایی انبار احتکار آرد در محدوده حسن آباد شدند.

وی افزود: واحد عملیات کلانتری با انجام هماهنگی های قضایی و با حضور نمایندگان اتحادیه و اصناف در محل حاضر و مشاهده کردند که یک کامیون در حال خالی کردن آرد دولتی در انباری یک مجتمع مسکونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازدید به عمل آمده ۷۸ کیسه آرد دولتی یارانه ای به ارزش حدود ۳۱۰ میلیون ریال کشف  و یک نفر هم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

فروش مواد مخدر در قالب کپسول لاغری

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری زن و مردی که بصورت سازمان یافته اقدام به فروش مواد مخدر در قالب کپسول های لاغری، می کردند، خبر داد.

وی افزود: تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصدهای پلیسی موفق به شناسایی زن و مردی شدند که در محدوده “سیزده آبان” اقدام به فروش موادمخدر شیشه در قالب کپسول های لاغری می کردند.

جلیلیان ادامه داد: با رصد اطلاعاتی مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضایی تیم عملیات در محل حاضر و طی یک عملیات ضربتی و منسجم متهمان را که یک آقا و یک خانم بودند را دستگیر کردند.

وی گفت: طی بازدید از این محل حدود ۴۰۰گرم شیشه و تعداد قابل توجهی کپسول برای بسته بندی کشف شد که متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مرجع قضایی شدند.

زورگیران مسلح پاکدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری دو زورگیر که با تهدید سلاح گرم درمحدوده پاکدشت اقدام با زورگیری، آدم ربایی و سرقت تلفن همراه جوان ۲۰ ساله ای کرده بودند، خبر داد.

جلیلان گفت: در پی مراجعه جوانی ۲۰ ساله به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت در خصوص آدم ربایی و سرقت تلفن همراه در محدوده پاکدشت با توجه به اینکه محل سرقت خارج از حوزه استحفاظی شهرستان ری و در محدوده فرمانده انتظامی شرق استان تهران بود اما به دلیل تکریم ارباب رجوع و با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی سارقان در محدوده پاکدشت شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه در حالی که یکی از سارقان با استفاده از سلاح سرد قمه به ماموران حمله ور شده بود، پس از مهار متهم، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه گوشی سرقت شده از متهمان کشف شد، گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار رقابت عاشقانه بیان کردند که پس از اخذ شکایت از شاکی، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده، متهم تحویل مرجع قضایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار