تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 16:17
1407 بازدید
کد خبر : 1846

شهردار باقرشهر عنوان کرد:

شرکت انرژی سرآمد در کارآفرینی و صنعت

شرکت انرژی سرآمد در کارآفرینی و صنعت
شهردار باقرشهر در ادامه برنامه تعامل با ادارات و شرکت ها، با مدیرعامل شرکت انرژی دیدار کرد.
دکتر محسن قضاتلو شهردار باقرشهر به همراه دکتر بهادر معاون فنی شهرسازی و مغروری مدیر روابط عمومی در ادامه برنامه تعامل با ادارات و شرکت ها، با مهندس مهدیان مدیرعامل شرکت انرژی دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل شرکت انرژی در این دیدار با اشاره به تاریخچه تاسیس این شرکت، گفت: این شرکت با بیش از ۵۰ سابقه فعالیت توسط حاج عبدالله مهدیان تاسیس شد و در کنار تولید انواع کولر و بخاری ، به مسائل عام المنفعه و دستگیری از نیازمندان توجه ویژه ای داشته است.
وی افزود: نزدیک به ۴۰۰ نفر در این شرکت مشغول فعالیت هستند که اکثریت ایشان از ساکنان باقرشهر می باشند و محصولات شرکت در اقصی نقاط کشور و همچنین کشورهای دیگر عرضه می شود و یکی از نمادهای باقرشهر، شرکت انرژی می باشد.
 دکتر قضاتلو شهردار باقرشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه خوب و خردمندانه مسئولین شرکت به موضوع تولید و اشتغال، گفت: اشتغال جوانان و تولید ، برای رشد و شکوفایی کشور بسیار مهم و اثرگذار است و امیدواریم اینگونه تفکرهای مثبت در باقرشهر گسترش یابد.
وی با اشاره به پیش بینی ایجاد بلوار ۳۶ متری در خیابان انرژی، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری واحدهای صنعتی واقع در این مسیر ، به زودی شاهد آغاز پروژه تعریض و آسفالت خیابان انرژی باشیم.
شهردار باقرشهر در ادامه به میدان واقع در تقاطع بلوار علامه عسگری و بلوار چله دوان اشاره کرد و افزود: با همکاری و تعامل در رفع معارضین و تملک اراضی واقع در این طرح که بودجه زیادی را می خواهد، بتوانیم زمین پروژه تاسیس میدان را به شهرداری تهران تحویل دهیم تا به سرعت عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
در ادامه این بازدید شهردار باقرشهر با حضور در مجموعه کارگاهی شرکت، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت و نحوه تولید قطعات و آزمایشگاه تست قطعات دیدن کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار