تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 22:53
3051 بازدید
کد خبر : 3091

۳۱ شهریور ماه پایان کار فیک نیوزها و خبرنگارنماها

۳۱ شهریور ماه پایان کار فیک نیوزها و خبرنگارنماها
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری: ارائه لیست واحد و مشخص از خبرنگاران دارای مجوز می تواند جلوی خیلی از مسائل و مشکلاتی که پیش از این شهرستان ری را دچار مشکلات و التهاب نموده بود، را برطرف سازد و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه واقعی و زحمت کش را از دلالان رسانه‌ای و فیک نیوز ها مجزا سازد.

آوای ری آنلاین: سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از سوی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار گردید از اعلام لیست واحد خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری تا پایان شهریور ماه خبر داد.

صفوی عنوان کرد: در حوزه رسانه و مطبوعات اقدامات خوبی از سویی خانه مطبوعات ری صورت گرفته است و امیدواریم با حمایت قاطع فرماندار محترم، شاهد ساماندهی و حل مسائل و مشکلات خبرنگاران باشیم.

وی افزود: خانه مطبوعات به عنوان یک تشکل صنفی قانونی و بازوی اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی نقش موثری در برگزاری کلاس های آموزش خبرنگاری، امور رفاهی و همچنین ساماندهی و حل مسائل مربوط به حوزه خبرنگاران و رسانه ها را ایفا نموده است.

وی ادامه داد: ارائه لیست واحد و مشخص از خبرنگاران دارای مجوز می تواند جلوی خیلی از مسائل و مشکلاتی که پیش از این شهرستان ری را دچار مشکلات و التهاب نموده بود، را برطرف سازد و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه واقعی و زحمت کش را از دلالان رسانه‌ای و فیک نیوز ها مجزا سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار