تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 8:14
1197 بازدید
کد خبر : 335

گران‌فروشی و کم‌فروشی مهمترین تخلف واحدهای صنفی شهرری است

گران‌فروشی و کم‌فروشی مهمترین تخلف واحدهای صنفی شهرری است

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به مهمترین تخلف واحدهای صنفی این شهرستان گفت: در آذرماه سال‌ جاری پرونده تخلف برای ۳۱۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد و ۹۰۱ میلیون تشکیل شد. لطف الله ستاره گفت: ۱۰ تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری در ۲ نوبت صبح

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به مهمترین تخلف واحدهای صنفی این شهرستان گفت: در آذرماه سال‌ جاری پرونده تخلف برای ۳۱۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی به ارزش تقریبی ۵۸ میلیارد و ۹۰۱ میلیون تشکیل شد.

لطف الله ستاره گفت: ۱۰ تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری در ۲ نوبت صبح و عصر بر روند توزیع و فروش بازار نظارت می‌کنند و در یک ماه گذشته چهار هزار و ۵۳۴  واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۵۰۰ مورد تذکر شفاهی و کتبی در خصوص استفاده از ماسک و ملزومات بهداشتی و اجرای دستورهای ستاد ملی کرونا در آذر ماه سال جاری از سوی بازرسان صورت گرفته و ۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی از سوی بازرسان اتاق اصناف جریمه شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۶۷ مورد گشت مشترک در آذرماه امسال با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری، اداره تعزیرات، اداره اماکن، اداره دامپزشکی، اداره بهداشت از اصناف در سطح این شهرستان انجام شده است.

جریمه پارکینگ متخلف در شهرری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: بر اساس گزارش واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری به دنبال دریافت پیام های مردمی از افزایش هزینه پارکینگ، بازرسان اتاق اصناف به واحد مذکور مراجعه کرده و پس از احراز تخلف، پرونده جهت بررسی به مراجع مربوطه ارسال شد.

ستاره یادآوری کرد: این پارکینگ بزرگ و پر تردد در مرکز شهرری به دلیل افزایش قیمت بی‌اساس، به میزان ۲۶۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار