تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 21:04
1289 بازدید
کد خبر : 403

کشف ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در حسن‌آباد فشافویه

کشف ۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در حسن‌آباد فشافویه
تیم عملیات کلانتری ۱۷۶حسن‌آباد پس از هماهنگی قضایی با همراهی مامورین اداره برق در بازدید از محل یک نفر را دستگیر و هشت دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال که به صورت غیر مجاز فعال بود کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: هشت دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در حسن‌آباد فشافویه کشف شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد پس از هماهنگی قضایی با همراهی مامورین اداره برق در بازدید از محل یک نفر را دستگیر و هشت دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال که به صورت غیر مجاز فعال بود کشف شد.

وی اظهار داشت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در پی رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک واحد گاوداری شدند که در آن به نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال اقدام می کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری سارقان مغازه تعویض روغنی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ با ۲ نفر سرنشین مشکوک شدند که پس از متوقف کردن و بررسی اصالت خودرو مشخص شد  پلاک مربوط به خودرو نیست و در بازدید خودرو تعداد ۹۰ قوطی پنج لیتری روغن موتور خودرو، ۹ قوطی واسکازین و ۲۰ قوطی ضدیخ  به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی افزود: متهمان که در خصوص پلاک خودرو و اموال کشف شده حرف های ضد نقیض می‌زدند جهت بررسی بیشتر به کلانتری ۲۱۱ قلعه نو منتقل شدند.

جلیلیان گفت: متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقتی بودن پلاک‌های نصب شده روی خودرو و سرقتی بودن اموال کشف شده معترف شدند و اعلام کردند پس از سرقت پلاک و نصب آن بر روی خودروی خود در محدوده قرچک تمام اموال را از یک مغازه تعویض روغنی سرقت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شاکیان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند، یادآور شد: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

دستبند پلیس بر دستان زورگیران کهریزک

جلیلیان اظهار داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و محل اختفاء سارقانی شدند که در محدوده روستای مجیدآباد کهریزک با توسل به زور به سرقت تلفن همراه شهروندان اقدام می کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی های قضایی تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ کهریزک طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از محل ۱۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مسئول ادامه داد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی معترف شدند و تا کنون سه نفر شاکی شناسایی و نسبت به متهمان اعلام شکایت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه شناسایی دیگر مالباختگان همچنان ادامه دارد، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار