تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 11:20
1344 بازدید
کد خبر : 923

واکنش رییس و عضو شورای شهر قیامدشت به سخنان چمران

واکنش رییس و عضو شورای شهر قیامدشت به سخنان چمران
خسروآبادی: آقای چمران! لطفا دست از سر قیامدشت بردارید!

رییس شورای اسلامی شهر قیامدشت در واکنش به اظهارات رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: براساس اعلام هیات نظارت بر انتخابات شوراها، نمایندگان مردم شهر قیامدشت اعضای فعلی شورای اسلامی شهر قیامدشت هستند و هیچ فرد و گروهی حق اظهار نظر از سوی مردم شریف، انقلابی و همیشه در  صحنه قیامدشت را ندارد.

” وحید خسروآبادی” با اشاره به رضایت شهروندان قیامدشت از خدمات ارایه شده توسط حوزه مدیریت شهری قیامدشت تاکید کرد: مردم قیامدشت از سطح خدمات ارایه شده رضایت دارند و توسعه و عمران ۱۴۰۰ شهر قیامدشت با عمران سال ۱۳۹۵ محله قیامدشت تفاوتهای اساسی و محسوسی دارد.

وی خطاب به چمران و هم‌گروهی های ایشان در شورای شهر تهران گفت: به عنوان نماینده مردم‌ می گوییم دست از سر قیامدشت بردارید و قیامدشت را به حال خود رها سازید و توان و انرژی خود را صرف محلات کلان شهر تهران‌ و پدیده هایی چون اتوبوس خوابی و مترو خوابی و… نمایید!

واکنش یک عضو دیگر شورای شهر قیامدشت به سخنان چمران؛

سبحانی: به جای طرح این مباحث، از ایده های قیامدشت برای تهران استفاده کنید!

“حسین سبحانی” عضو شورای شهر قیامدشت با انتشار یادداشتی نسبت به سخنان مهدی چمران واکنش نشان داد. شنیدیم جناب آقای چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران در خصوص شهر قیامدشت مطالبی را عنوان کردند که ضمن رد کردن مطالب بی اساس برادر شهید چمران عزیز باید عرض کنم، جناب چمران اگر حافظه شما یاری کند در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به مردم قیامدشت در زمان تصدی گری شورای اسلامی دوره قبلی قول دادید مشکل خیابان ولیعصر(عج)، ایجاد روگذر جاده امام رضا(ع) و خیلی از مشکلات دیگر قیامدشت را حل کنید. آیا اصلا برایشان فکر کردید؟ سرمایه مردم قیامدشت را در تهران هزینه کردید اما دریغ از یک پروژه عمرانی!

از طرف مردم قیامدشت از شما و اعضای شورای شهرتهران دعوت میکنیم تا کمی به خودتان زحمت بدهید، به شهر ما بیایید تا ببینید در چهار سال گذشته چه خدماتی نصیب شهر و مردم شده است. شاید بتوانید ایده ای نو از شهر ما برای تهران با خود ببرید.

اگر می خواهید روح بزرگ شهید چمران و دیگر شهدا از شما نرنجند دست از سر شهر قیامدشت بردارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار