تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 14:19
1052 بازدید
کد خبر : 3740

فرماندار ری:

همه سامانه‌های تقلیل فشار گاز شهرستان آماده ارائه سرویس به مردم است

همه سامانه‌های تقلیل فشار گاز شهرستان آماده ارائه سرویس به مردم است
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در بازدیدهایی که از مراکز تقلیل فشار گاز علائین و بخش کهریزک این شهرستان داشتیم، تمام سامانه‌ها تعمیر شده و آماده ارائه سرویس به مردم است.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در بازدید از مرکز تقلیل گاز شهرک علائین و کهریزک شهرستان ری افزود: برخی واحدهای تولیدی را با محدودیت و مدیریت مصرف مواجه کردیم تا روزهای آتی را طی کرده و به وضعیت عادی برگردیم، اما در مورد مصارف خانگی به هیچ عنوان قطعی نداشتیم و امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت مصارف خانگی نیست، اظهار داشت: مصرف گاز بدون هیچ مشکلی در حال مدیریت شدن است و مانعی از این نظر در سطح شهرستان نداریم.

معاون استاندار تهران با اشاره به بازدید از روند سوخت رسانی به هشت روستای فاقد لوله کشی گاز بخش فشافویه خاطرنشان کرد: روستای قلعه محمدعلی خان هنوز به شبکه گاز شهری متصل نشده و آخرین تصمیم ها برای رفع این محرومیت گرفته و به زودی با انتخاب پیمانکار بحث انتقال گاز به این روستا که در انتهای شهرستان ری است، رفع خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان ری ۹ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که منتظر انتقال خطوط لوله گاز هستند، از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خواست تا با روحیه جهادی بیشتر، همکاری لازم را با شرکت گاز برای انتقال خطوط لوله گاز که از کنار راه های ارتباطی عبور می کند، داشته باشند.

زمانی اضافه کرد: امروز با توجه به شرایط خاصی که برای استان تهران پیش آمده است، تصمیم گرفتیم بازدیدی از ایستگاه های تقلیل فشار گاز و عرض خدا قوتی به نیروهایی که در این مراکز در تلاش برای مدیریت مصرف گاز هستند، داشته باشیم.

معاون اداره گاز منطقه ۱۱ تهران نیز در این بازدید گفت: این شرکت ۲۱۸ هزار مشترک دارد و اکنون در فصل سرد سال هستیم و مصرف گاز بی نهایت افزایش یافته است.

حسین آقا بیگی افزود: اکنون با تمهیدات انجام گرفته، فشار ایستگاه های شهری تقلیل می یابد تا گازرسانی به مردم راحت تر انجام گیرد و اخلالی در روند سوخت رسانی به مردم ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تهرانی به ویژه مشترکان شهرستان ری تقاضا دارم که نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز تعهد داشته باشند، با توجه به اینکه اکنون تولید و مصرف گاز تقریبا یکنواخت شده است، احتمال ایجاد مشکل برای مشترکان در برخی شهرهای انتهای خطوط وجود دارد.

آقا بیگی یادآور شد: شهروندان درجه حرارت بخاری و پکیج خود را تا حد ممکن کاهش دهند تا همه مصرف کنندگان ما از نعمت گاز برخوردار شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار