تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 21:36
1166 بازدید
کد خبر : 227

مردم نفرآباد و هاشم آباد قربانی ظلم تکنوکرات ها

مردم نفرآباد و هاشم آباد قربانی ظلم تکنوکرات ها

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از وضعیت اسفبار ساکنان مناطق نفر آباد و هاشم آباد، قول رسیدگی به مشکلات آنها را داد. علی خضریان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: آقای رئیس، در بازدیدی که هفته گذشته از محله های نفر آباد و هاشم آباد شهرری داشت، قول دادم

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از وضعیت اسفبار ساکنان مناطق نفر آباد و هاشم آباد، قول رسیدگی به مشکلات آنها را داد. علی خضریان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: آقای رئیس، در بازدیدی که هفته گذشته از محله های نفر آباد و هاشم آباد شهرری داشت، قول دادم که صدای مردم مظلوم این مناطق باشم. مردمی که در خاک و خل های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در مقابل ظلم تکنوکرات ها ایستادند و تا امروز مقاومت کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خانم ها و آقایان نماینده مجلس؛ زمانی که شهردار تکنوکرات تهران با حمایت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی در دهه ۷۰ بیان می کرد؛ تهران مدرن هزینه دارد و هزینه آن را باید شهروندان دهند و کسانی که نمی توانند و محرومند باید تهران را ترک کنند، معلوم بود که لیبرال های به قدرت رسیده برخلاف اندیشه انقلابی که بر مبنای ترجیح یک موی کوخ نشینان بر کاخ نشینان شکل گرفته بود، فرمان تبعید محرومان و مستضعفان را صادر کرد و قصدی برای رفع مشکلات طبقه پایین شهر وجود نداشت. اما امروز با گذشت ۳۰ سال از آن زمان، همچنان در اثر ظلم آن روزها در وضعیتی اسفناک به سر می برند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: سوال اینجاست که وزارت میراث فرهنگی و گردشگری با کدام استدلال عقلی و به اسم اسلامی- ایرانی این مردم مظلوم را دچار مشکل کرده و مانع از ساخت مسکن آبرومند شده است؟ میراث فرهنگی در طول این ۳۰ سال که این مخروبه ها در نفر آباد بوده است، کجای داستان است؟ و چطور آن روزها برای حفظ نفر آباد قدم برنداشت؟ و چطور برای حفظ آثار تاریخی ارزشمندی همچون قلعه گبری که اکنون تبدیل به انبار مصالح ساختمانی در شهرستان ری شده، اقدامی نمی کند؟

پاسخ شان را شنیده ام، چرا که آنجا با مستضعفان طرف نیستند و زورشان به آنهایی که آنجا هستند، نمی رسد و خطابم به آقای ضرغامی این است که اگر می خواهید کار کنید، اکنون وقت زیر میز زدن ظلم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار