تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1401 - 21:22
1248 بازدید
کد خبر : 3073

فرماندار ری:

مردمی بودن افتخار دولت سیزدهم است

مردمی بودن افتخار دولت سیزدهم است
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردمی بودن و ارتباط نزدیک با اقشار مختلف، افتخار دولت سیزدهم است.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته دولت اعلام کرد: مردمی بودن جلوه های مختلفی دارد که یکی از آن حضور در جمع مردم و سفرهای استانی است.

وی افزود: افتخار می کنم که طی ۶ ماه گذشته از مدت زمان خدمتم، به تمامی بخش ها، نماز جمعه ها و بیشتر روستاها سر زده ام و در میان مردم بوده ام.

زمانی بیان کرد: به دنبال حل مشکلات مردم هستیم و از هر فرصتی برای پیگیری مطالبات آنان استفاده می کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: افتخار دارم که ۲ بار، دیدار خصوصی با رئیس جمهور داشته ام و ایشان هر ۲ بار نیز بر لزوم حل مشکل مردم، محرومان و فقرا تاکید کرده اند.

وی اظهارکرد: در دیدارهای مردمی و سفرهای منطقه ای در بین مردم حاضر می شویم و از نزدیک مشکلات آنان را پیگیری و حل می کنیم.

زمانی افزود: در سفرهای استانی رئیس جمهور نیز مردم بارها بر مطالبات عمومی و حل مشکلات کلی جامعه تاکید کرده اند و مسائل شخصی را مطرح نکرده اند.

وی خاطر نشان کرد: این دغدغه های مردم نشان می دهد که مردم می دانند موفقیت کشور در گروی رئیس جمهور است.

زمانی مسئله دیگر را عدالت ورزی دانست و گفت: اگر بنا باشد خدمتی به مردم ارائه شود در تمام مناطق ارائه می شود و تبعیضی در خدمت رسانی میان مردم قائل نمی شویم.

معاون استاندار تهران به نیاز شدید مردم کهریزک به تامین آب شرب اشاره کرد و از اتصال خطوط تامین آب آن به خط اصلی انتقال آب از رینگ آزادگان خبر داد.

وی به تبعات کمبود آب در بخش کهریزک اشاره کرد و از تلاش عده ای برای سودجویی از این وضعیت و تغییر کاربری اراضی کشاورزی سخن گفت.

زمانی یادآورشد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اشاره و تاکید دارند ما با هر نوع تغییر کاربری در اراضی کشاورزی مخالفیم و با آن مقابله می کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: به زودی با هر نوع تغییر کاربری زمین که منتج به گسترش ضایعات پلاستیک فروشی ها در بخش کهریزک شده است برخورد می کنیم.

وی افزود: در پی این برخورد تمامی ضایعات پلاستیک فروشان در باقر شهر و کهریزک به منطقه مناسب پیش بینی شده در آراد کوه منتقل خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه تاکید کرد: فرماندار یا باید با یک قشر خاص برای تداوم و حفظ پست و سمت خود ارتباط بگیرد یا آنکه با آحاد مردم ارتباط داشته باشد، ما راه دوم را دنبال می کنیم و خداوند به دعای مردم حافظ ما خواهد بود.

وی اعلام کرد: ما به بودن در کنار مردم و حل مشکلات مردم افتخار می کنیم.

زمانی اضافه کرد: اکنون مسئولان شهرستان ری در اوج همدلی و انسجام قرار دارند و در عالی ترین مورد موقعیت برای خدمت رسانی به مردم شهرری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار