تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 23:02
1732 بازدید
کد خبر : 3147

متخلفین صنعت آرد و نان در چنگال قانون

متخلفین صنعت آرد و نان در چنگال قانون
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران متخلفین صنعت آرد و نان شهرستان ری دستگیر شدند.

آوای ری آنلاین: حمید زمانی در خصوص دستگیری اعضای عرضه آرد خارج از شبکه توزیع توضیح داد: از گندم دولتی که به کارخانه های تولید آرد می رفت قسمتی از آن تبدیل به آرد نمی شد و به صورت پنهان با قیمت  بازار آزاد به فروش می رسید و قسمتی دیگر آن تبدیل به آرد می شد که متاسفانه در این بخش نیز تخلف صورت میگرفت.

زمانی در ادامه تصریح کرد: دو نوع آرد یارانه ای به قیمت کیسه ای ۳۷ و ۵۲ هزار تومان در شبکه توزیع موجود است که این آرد در عرضه خارج از شبکه به قیمت ۴۰۰ هزار تومان فروخته می شود‌.

حمید زمانی اظهار داشت: با تلاش و تحقیقات گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات جنوب تهران در این زمینه، ۲ مدیر کارخانه آرد و معاون اسبق اداره صمت شهرستان ری دستگیر شدند.

وی در مورد تخلف معاون اسبق صمت شهرستان ری گفت: این فرد تقاضای آرد بیشتر می کرد در صورتی که نیاز نبود و آن را خارج از شبکه عرضه می نمود و تا به امروز بیش از ۲ میلیارد تومان رشوه این فرد محرز شده اما این پرونده همچنان در دست بررسی است و احتمال احضار نفرات دیگر دخیل در این پرونده وجود دارد.

زمانی در پایان عامل اصلی پیدایش این شبکه های قاچاق را وجود آرد دولتی و تفاوت زیاد قیمت آن با آرد آزاد دانست و اظهار داشت: با وجود این تفاوت قیمت باید منتظر ظهور سلطان های صنعت آرد و نان باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار