تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1400 - 16:26
1738 بازدید
کد خبر : 1854

ادامه تپش قلب سینماگرِ درگذشته

«فاطمه رجب» کارت اهدای عضو را پُر کرده بود

«فاطمه رجب» کارت اهدای عضو را پُر کرده بود
اهدای قلب فاطمه رجب، سینماگر جوان تازه درگذشته موجب ادامه زندگی بیمار نیازمند عضو شد.

فاطمه رجب، طراح صحنه و لباس و تدوین‌گر سینما و تلویزیون، روز چهارشنبه هفته گذشته در هنگام بازگشت از صحنه فیلمبرداری، دچار سانحه رانندگی شد و روز پنجشنبه (۱۲ اسفند) درگذشت.

روح الله حجازی، کارگردان سریال نوبت لیلی در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون ایرنا، ضمن تایید خبر اهدای قلب زنده‌یاد فاطمه رجب گفت: ایشان مدت ها پیش کارت اهدای اعضا را پر کرده بود و به همین دلیل خانواده‌اش با اهدای قلبش به یک بیمار نیازمند عضو موافقت کردند.

وی با مرور اتفاقات آخرین روزهای زندگی زنده‌یاد فاطمه رجب توضیح داد: خانم رجب سر صحنه نوبت لیلی بود و از سر صحنه فیلمبرداری با خودرو خودش که پراید بود، رفت تا وسیله‌ای بیاورد. چون جاده شهرک دفاع مقدس کوتاه بود کمربند نبسته بود. زمانی که ما به محل حادثه رسیدیم دیدیم لاستیک پراید ترکیده و خودرو واژگون شده است.

حجازی افزود: اورژانس شهرک دفاع مقدس عملیات احیا را انجام داد که باعث شد قلب ایشان برگردد. خانم رجب را به بیمارستان هفت تیر شهر ری رساندیم و یک روز هم آنجا بستری بود.

این کارگردان که اطلاعاتی درباره گیرنده قلب ندارد گفت: من و همکارانم این‌قدر ناراحت و غصه‌دار هستیم که فرصت نکردیم جزییات این اهدای عضو را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به همکاری فاطمه رجب با سریال نوبت لیلی که برای نماوا تولید می‌شود اظهار داشت: این حادثه قبل از این که کار روزانه‌مان را آغاز کنیم رخ داد و همه گروه را داغدار کرد. خانم رجب با رفتار مهربانانه ای با همه داشت و یکی از نفرات پایه کار و خوش انرژی بود. رفتنش خیلی ها را تحت تاثیر قرار داد. مریلا زارعی که خودش صفحه اینستاگرامی ندارد برای فاطمه رجب متنی سوزناکی نوشت و به من داد تا منتشر کنم.

بهنام معتمدی، فیلمساز و یکی دیگر از همکاران زنده یاد فاطمه رجب نیز ضمن تایید خبر اهدای قلب وی در گفت و گو با ایرنا گفت: هیچ کسی از گیرنده قلب اطلاع ندارد. چون به لحاظ قانونی اطرافیان اهدا کننده و گیرنده عضو نباید با هم در ارتباط باشند.

به گزارش ایرنا، فاطمه رجب متولد ۴ آذر ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته سینما با گرایش تدوین بود.

این هنرمند به عنوان طراح صحنه و لباس و تدوین‌گر، با فیلم‌ها و سریال‌هایی چون عنکبوت، یدو، روز ششم، مصادره، راند چهارم، لیسانسه‌ها، نوبت لیلی، پشت‌بام تهران و … همکاری داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار